Dieta "URSS"

In l'URSS, ùn ci era micca tanti persone cun l'obesità, cum'è avà, ma ùn ci era micca assai dieti cum'è cusì. Se dumandeti a rapprisintanti di a generazione suvietica annantu à questu quì si sorri cù un surrisu chì l'alimentariu ùn era micca cun GMO , ma naturali. Eppuru tuttu u stessu hè un certu sicretu di a figura ideale, chjamatu "Dietu N ° 8".

Meals in l'URSS

Prima di vultà à una stima detallata di a dieta di u Soviet superiore, ùn sarà micca superfluous contarte in più dettighjenu nantu à i raccordji di quellu tempu per a perdita di pisu. Cusì, per quelli chì soani cun una figura ideale è un pesu normale, cunsiglianu à aderiscenu à un alimentu frazzioni. Fiu inclusi u cunsumu di alimentazione circa 6 volte di ghjornu, sicuru, in porghjechi. Un fattore impurtante era chì a dieta includia prudutte di grassu. Ci hè ancu quantu vulete vernice, era pussibule solu s'ellu ci era micca starchi in elli.

Queste include:

Durante a cucina, hè megliu micca di u salitu di u platu. L'ottima scelta hè di aghjunghje a salata durante u manghjà. Hè permessu di più di 5 grammi per ghjornu, chì equi à 1 teaspoonful. Ma quantu l'acqua, tandu avete da bevede circa 1,5 litri per ghjornu.

Aderemu à questu régime, cum'è assicurati l'especialista di l'Institute of Nutrition, in un mes era pussibule di disperse di 10 kg.

Dieta di u tempu Sovietsu

Avà hè u tempu per a dieta di a sizioni di l'URSS "No.8". U cuntenutu caluricu di tutti i prudutti cunsulati per ghjornu ùn devenu micca esse più di 2 000 kcal. In più, hè strettu pruibitu per manghjà i pezzi fritti. Benvenuto solu in cucina, stufa è coccia.

A lista negra di pruduttivi pruibbili cumpresi:

Ùn serà micca superfluous liste i manichi permessi:

Cusì, per u primu colazione, era cunsigliu per manghjà 100 g di casgiu di raghju di grassu cù tè senza zuccheru o solu simpaticate cù una carota stofa. A secunda - a zucca è l'insalata di colta. A lunch: u borsch borsch, u pezzi giardini è a carne di cucina. Snack: micca più di 100 grammi di cottage cheese e compote. A cena era 130 grammi di stufa verdura, quant'è pesce, acqua o té senza azucarera.