Moda di colore di moda 2013

À a vigilia di a staghjone di l'estate è di vacanze furtunatu, parechji figlioli si stupisci, chì tipu di corpu di capeddu hè in moda in l'estiu di 2013? Vogliu cunnosce i tendenzi di a moda, per parè elegante è perfetta. Allora vede ciò chì i capelli d'altru di u mondu di a moda è di bellezza cunsultate oghje.

Blondes

No sorpresa, parechji o prefazione di i giovani. I capelli bionda hè l'embodiment de ligerezza è innocenza. E seduttui bianchi sò sempre in alta stima. Sceglite u culore di capelli per l'estiu di 2013, dà preferenza à culori chjardi. Sì sì un figliolu naturali, puderete solu cambià cambià l'ombra. Pagau attente à u rubertu d'oru, u fruttu, u culore di u linu.

Eliminate sfumature d'ashy, bleu, violeta-prus. In moda, naturalità è naturalità.

Cumpressà, cullendu è rialighjani sò ancu rilevanti.

Brunetta e bruna

Comu chjaru annunziatu, questa stagione à u pianu di a moda mantene a natura. Nisunu capelli blu-nerati. Sì avè un pilu scuru, prestu preferenza à i culori di l'ùmmira chjamata noble. È ancu adattati sò marroni scuru cun un tinte di cobre.

Una moda di tendenza in l'estiu di 2013 hè l'allianceu di i ponti di i capelli, circa 8-10 cm longu. Ùn fate "burn" i vostri capelli. Aduprate belli ligerefi - abbastanza 0.5-1 tonu.

Redheads

Aghjunghjite a question, chì culori di u culore di moda in l'estiu di u 2013, hè necessariu di nutà à scatuli rossi. Sì per a natura, avete u capeddu rossu - ùn sia di nunda di valurizà. Inoltre, u capeddu ùn hè micca più fino è sedoso. Sceglite un haircut stylish è cura di i vostri capelli.

Naturale rossu hè u culore di i capelli di l'estiu 2013. Ùn ciegnu i vostri capelli in belli sfarenti. Vermicelli, borgogna, colore d'alivieri - permette e culori simili nantu à e stile di una tenda.