Pulizziamente stivali cun tacchi

Sì avà, in i putenzi di gomma, una donna ùn puderia solu per andà à u boscu per i funghi o và à un paese remoto, ora questi cusì ponu causà admiring glances. In prima, i buttuni di gomma sò stati attaccati à pedi friddi in friddi, ma oghji sò diventate cale, còmode è duce.

Pulizziate di gomma donna: cù cunfortu: cunfortu di moda

Dopu chì i disegnadores realizanu a bella è l'eleganti questu calzature pò esse, a vita di una donna hè diventata più faciule. Avete micca bisognu à stomp in a chjachja in i vostri stivelli di caccia preferiti, cursing the weather dolci, suspettà chì a sola serà scurza, è i vostri pezze si congelate in pantyhose maturo. Avete solu puderebbe appellu incitarà è andate per un caminu, per travaglià, à una reunione, shopping è viste assai digna.

I buttigli di giacchiera cù tacchi alti sò preferite da e donne di moda chì ùn rapprisanu micca a so vita senza l'attribu. Una robba pianica o una piattaforma seranu traghetti à quelli chì apprezzanu a sensibilità. Ma, un modu o l'altru, e fimmineddi ùn ne anu più più di sperienze i mumenti di farfantarii à i tesi spoiled in March, quandu a strada "l'acqua, l'acqua, versu l'acqua", è in settembre pò viaghja senza travagliu di a strada. In modu, i buttigli di tela di ghjule di gomma diventeranu un accentu luminosu di a vostra imagina. Ancu a moda casa "Chanel" recomandanu di purtari stu calzari.

Cù que purtassi u buttigli di gomma ?

Strangely enough, almost everything! Pò esse vistutu cun:

  1. Jeans, riaghjustendu u cumpratu o, da volta, i mettiu in boots.
  2. "Eraser" viranu boni cun una elegante fascia, in particulare cun una corta è intriga.
  3. E ancu cù vistiti lustru, stivali seranu appruvati per un passaghju.

Hè impurtante selezziunate u culore di e stivali à u culore basu di a robba, ma, à causa di u prezzu prezzu, pudete avè parechji parenti à una volta è micca bagnate. E trà i culori si pò spuntà: in piu, in una fioritura, in un boxu, cù un patru astrattu, cù inscription - qualsiasi donna hà duvveru induve.