U mondu circundante per i preestrieri

I primi preghjudizii nantu à ciò chì preoccuvuli è interessa, u zitellu annunziale pensendu sensu à l'età di trè o quattru anni. Questu indica chì hè prontu à sta stampa per riceve infurmazioni adattati à a so età. Esse in u cullettivu di u zitellu, induve i maestri sperimentati a cunniscenza di a famiglia di i zitelli in i pre-ikastola cù u mondu circundante, u zitellu imparà à analisà situazione differenti per più veloce è raccumannà i so propriesi.

Se u zitellu ùn viaghja micca in u giardinu, allura i genitori avè bisognu à fà tuttu u sforzu di verificà chì l'età di l'arraggiate sò stinati finu à u longu. Dopu tuttu, cù u tempu, a capacità di dumandà quelli nantu à tuttu u mondu in un zitellu disminuye, o ancu sparisce in altru, se ellu ùn riceve risposti cunvince, o i genitori ùn ponu micca o ùn volenu micca risposta.

U mondu circundamentu di i preestranieri in una forma di ghjocu

I ghjoculi è i classi per i pre-maistri annantu à u mondu sanu sò necessariu per u zitellu per avè una idea chjuca di ciò chì circunna, è ancu di u so postu in a sucetà à a fine di u preeddariu. Per questu scopu, hè statu creatu u prugramma "Ambiente per a Paese" per i pre-maistri, chì includenu diversi metudi, metudi è attivitati chì permettenu à u ghjovanu à pruvà sperimentali relazioni cause-effect.

Ci sò a stazioni cù a dumanda, cunnisciutu da tutti, mudelli, scrittori , applicazioni , rozii di rolu. L'ultima hè un rolu enormu, perchè hè in forma di un ghjocu chì un zitellu pò esse dati per cumprà è currevi in ​​a so memoria ciò chì ùn manca in a forma di una conversazione istruttiva. Per via di a so età, u zitellu u desideriu inheritente è a capacità di pruvà à u rolu di parechji caratteri di fanti.

Familizazione di i zitelli in prighjilly cù u mondu circundante

A cunnisciuta pò esse realizatu da travaglianu sperimenti simplici induve u zitellu hà un rolu di guidà, ma l'adultu mantene a situazione sottu cuntrollatu cusì chì in u mumentu giustu, ùn viaghja, ma spiecanu cumu fà megliu.

U picciottu stessu decisioni, ricivutu a so prima vita.

U mondu circundante per i pre-maistri hè multifascale è senza esplicatu. Parechji noi, l'adulte, chì tuttu in questa vita hè longu capitu. Perchè un zitellu, questu hè micca u casu. È per ellu per truvà è capisce cusì, cum'è una persona, digià da una ghjovana età, u zitellu tocca à incutà l'amore per a patria, parenti è familiari, un sensu di buntà, amore è rispunsevule. Per insignà per trattà cun cura ciò chì u circunna, preacha l'assistenza è a participazione in relazione à i vechji è i malati. Hè impurtante per l'adulti per mostraru à u so ziteddu u significatu di ciò chì vulete enseignerà.