Capucine 2015-2016

I capiscini di a donna 2015-2016 dà una oppurtunità di sfondate, attentisce l'attinenza, vede l'originalità è l'incunità, dimostra un gustu sutile è sensu di stile. Tuttu tutti cuddiente in corrispondenza cù i stili dichjarati, chì permettenu revelà l'idea di u disignu.

Moda ghjuvelli 2015-2016

  1. Epochi strambi . I mudelli, cum'è "Fedor" in a nova stagione sò difficiuli per sapè - anu falendu per sempre è cuncezmente omessi u campu. Questu, pocu piccante, a funzione hè in inherente in mudelli femini, in u masculinu, à u cuntrariu, l'aghjurnità massima di l'ochji hè necessariu. Aghjunghjini stancu in 2015-2016, quasgi tutte e manteneven l'allargumentu d'imbastu urdinatore u caprettu è e trè ceppi naturali. Pudete sfruttà mudeli simili in a nova stagione cù un poncho adimeneru, prugli lucali è boas, chiffon licorne è bluschi di sita, ghjira di ghjustu. È dinò - un caprettu nìvuru pò esse ligata cù l'armarii densi è ... un vistitu biancu! Feel free? Certamente! EFFettivu? Senza dubbitu.
  2. Berets . Beni famusi per tutte e donne di a generazione maiò di l'ultimu seculu, e muntagne torna cumpricate l'imagine nantu à a catuzzi. Eppo u frontierei è pappagallo volte suscitanu penseri di studienti, cumpagni di i zitelli, ma dopu à ogni donna, almenu una volta sentenu cum'è questa. Cuntate e capine in l'inguernu 2015-2016 incù ghiacleri corto shorts, cunchjetti cù appliqués è brodati, fasgiate migliate midi longu è i capelli di pilami più classici.
  3. Fur fur hat . Una di l'associazioni di ferru, chì hè cunnessu in u mondu cun u pensamentu di Russia - hè solu un caprettu cù ei flapi. Di sicuru, ùn sò micca solu solu in stu territoriu, ma, dovutu à e cundizzioni climatichi brutali, sò sempre assai populari. Nuvelli mudelli novi di i capiduni 2015-2016, cum'è assai parechji cose, passavanu iperuperazioni - rinfurzà è aggravamentu di e so funzioni. Allora li capelli si cuminciaru à esse deliberatamenti grandi, cù voluminous "ears" è una faccia larga cun una frunti. In questu casu, ponu esse mischjutu à listessa manera chì u restu di u capu di culori - cù capelli arsule , vestiti di luce in u pianu cù paillettes, camicie chjuche è assai più.
  4. Bandage . U modellu di moda chì hè propagandatu u toccu feminu era, sicuru, Karl Lagerfeld. Quasi tutti i mudelli nantu à l'indirizzo di l'autunno-inverno di a casa Chanel apparevanu cù vende belli scarate scuri nantu à e so capelli. U culore era sceltu cù assai successu - hà avutu quarchi cosa in cumuni cù a cage, è cù u "pede", cù culori negra, russa, bianca è altri. U bandaghji perfetanu cù quasi ogni stile: ufficio - se hè un ghjuvatu di ghjuvellu o un cuncepimentu in u stilu di "shanel", casual - si trova un jeans, un pullover è una bomba, chjucchiata - se è un vestitariu è calzette cù tacchi.
  5. Cappelli bianca . Eccu, l'ultimu in a lista - i tocchi più originali. Hè deve esse signalatu avà chì unipochi anu avutu grandusne pompomenu, perchè s'è avete da esce forse cutu o oghje u cuteddu da un vechju capelli, da quì hè l'ora di cambià a vostra mente è fate tuttu u so postu. Un mudellu neru di una cattatura grande cù una bolla brutta nantu à u vertex hè u listessu disarpu di a rutina chì i sneakers worn da capelli di lana. In più di i formi cusì, i toccu di ghjuvellu 2015-2016 hà presu autri forma strani. Per esempiu, in una di e cullezzione ci era un capidduzzatu sottu à u casco di i Vichinghi (u ghjovanu ci hè piacè), in l'altra hà vestitu assai a so testa, ma hà stati ritratti strammi à e orchi è u spalle di u cùaddu, è in a terza ricurdava à tuttu u vestitu di u Mad Hatter , cù una punta alta.