Anemia - Causes

Eretruni sunnu li lattice di sangue di u sangue chì cuntenenu emoglobina. Sò rispunsabili di u cunsigliu di l'ossigenu da i pulmoni à tutti l'organi. L'anemia o l'anemia hè una cundizione in quale o u numeru di caghjuli di u sangue di u sangue cresce in u sangue, o chì e cose cuntenenu menu di l'equivalenti di l'hemoglobina.

L'anemia hè sempre secunda, chì hè, hè un sintomu di qualchì malatie cumuna.

Causes di l'anemia

Ci hè parechje motivi di stu statu, ma i più cumuni sò:

  1. Diminuta in a pruduzione di cacciati i sangue di u sangue. Comu regula, hè osservatu cù e malatie in ongichi, infizzioni cronica, malatie di rina, malatie endocrine, aghjunte di prutezione.
  2. Deficiency in u corpu di certe sustanzi, principalmente - u ferru, è di a vitamina B12 , l'àiu folicu. A volte, in particulare in a zitella è addezia, l'anemia pò esse attivata da una mancanza di vitamina C.
  3. Distruzzioni (hemolisis) o scurzendu a vita di i sangue di i sangue. Pò esse osservatu da i malatii di u spleen, i disordini hormonii.
  4. Aguda o chronic hemorrhage.

Classificazione di anemia

  1. Anemia di deficienta di ferru. Stu tipu di l'anémie hè assuciatu cun una carenza in u corpu di ferru, è hè più spessu osservata da a perdita di sangue, in e donne cù menstruazione pesante, in e persone chì si aghjenu à una dieta stretta, cù ultricule gastric o duodenale, cancellu stomacu.
  2. Anemia Pernicious. Un altru tipu di anemia di deficienta, assuciata à una carenza in u corpu di vitamina B12, per via di a so pobuna digestibilità.
  3. Anemia aplastica. Esulta in a mancanza o mancanza di tessili chì pruduce eteritori in a bone marrow. A maiò parte spettaculu hè manifestatu in i malatie di cancellu, per via d'irradiazione, ma pò ancu essa pruvucatu per altru esempiu (per esempiu, chimicu).
  4. L'anemia di Sickle-cell hè una malatie hereditaria in quali l'eritrozii anu una forma irregulari (crescente forma).
  5. Anemia scircitica congénita. Una altra malatie hereditaria in quali eritrozii sò irregulari (forma spferica inveci di biconica) è sò prontu è distrutte da u spleene. Perchè stu tipu di malatia caracterizata da un incrementu in u spleen, u sviluppu di l'ictericia, è pò ancu pruvucà prublemi cù i rinu.
  6. Anemia medicinali. Hè risultatu per a reazione di u corpu à qualsiasi droga: pò esse pruvucatu da certi tipi di sulfonamidi è ancu aspirin (cù sensibilita aumentada à a droga).

Gradi di severità di l'anemia

L'anemia hè diventata secondu a qualità di gravity, secondu cum'ellu hè ridimu u cuntenutu di l'emoglobina in u sangue (à a rata di gramà / litre). L'indicatori standard sò: in omi di 140 à 160, in e donne da 120 à 150. In i zitelli, stu indicatore dipende à l'età è pò fluveru significativamente. A riduzione di u nivellu di l'hemoglobina per mezu di 120 g / l dà ragione per parler d'anemia.

  1. Forma di luci - u nivellu di l'emoglobina in u sangue hè di sutta a norma, ma micca menu di 90 g / l.
  2. A forma medja hè u livellu di l'emoglobina di 90-70 g / l.
  3. Forma severa - u nivellu di l'emoglobina in u sangue sottu à 70 g / l.

In i corti lezioni di l'anemia, sintomi clinichi pò esse assenti: a cuscenza di l'oxygen di u corpu hè furnitu per attivà e funzioni di i sistemi cardiovascular è respiratorii, aumentendu a produzzione di l'eritrozii. In casu più severu, ci hè la palurizza di a pelle, l'aumentu fatica, marvellità. In i casu severu, ci sviluppanu u so sviluppu à u cuntrollu, è l'aparizione d'ulcera nantu à a mucosa hè pussibule.

I medichi diagnostichi l' anemia è prescriva i medicazione nantu à a basa di testi di laburatoriu.