Taman Negara


U Parcu Naziunale di Taman-Negara si trova annantu à a penisula di Malacca è hè un postu ideali per quelli chì amanu a furesta di natura è l'attività esterna. Quì pudete visità u paese aboriginal, subvene a più alta muntosa in Malasia , visitate caves , poverete pescanti è ghjustu diventanu a fraterna cù a natura.

Descrizzione di u park

Taman-Negara hè u boscu tropicalu più anticu di u mondu. I studii anu dimostratu chì ùn hè mai statu sottu à i ghjacciali è cun ellu ùn hà micca cambiatu maiò. Okkupando più di 4000 metru kwadru. km, Taman-Negara hè u grand parcivu naziunale in Malasia . Per mezu di u parcu hè una ridenza di a muntagna, è a più alta muntosa di u Peninsular Malaysia Gunung Tahan hè questu in Taman-Negara. Trè grandi fiuma sò ancu traspurtati da u parcu: Sungai Lebir, Sungai Terengganu è Sungai Tembeling, chì traversanu l'estati di Kelantan, Terengganu è Pahang rispettivament. Ci hè molte chjucchi.

Geologicu, u Parcu Naziunale cuntene una varietà di rocci, in più rocks sedimentarii cù impregnated granitiche di granito. Contenenu calcariu, sciale è calcariu.

Flora è fauna

Hè cume chì u parcu hè statu furmatu 130 milioni di anni fà. Ci hè parechje ecosistema chì cuntenenu una quantità enorme di flora è fauna, assai di quali sò spezii rari è in periculosi.

Taman-Negara hè cunzidiratu unu di i lugares ricchi in u nùmeru di spezie vegetali. More than 3000 spezie crecerete quì.

In a selva sò parechje animali salvatichi: viteddi salvatichi, cervi, gibbone, tigri, pudete vede furzone. A genti preoccupa di e spezie invechje di l'ore, elefanti, leopardi.

Viaghjà in u park

In u parcu pudete vedanu caverne impressjonanti, fiumi richiamati veloci, è e tanti animali exotichi. Ci sò parechji stabilimenti nantu à u territoriu di Taman-Negara. I vitturini puderanu esse stallati indipindenti in a jungla, ma di sughjetti in a giungata di a ghjungle, a pesca è rafting cù i battelli à longu u fiumu necessite l'accumpagnamentu di a guida.

Staying in Kuala Lumpur , pudete cumprà una scursioni per Taman-Negara. Campaigni pò esse stirminiati parechji ghjorni. L'excursioni più popisie sò dui ghjorni.

Per andà in la jungla per trekking, necessariu per avè una bona furmazione fisica. Avete bisognu di caminariate assai è, ancu chì ci hè un telefuni di telefuni in a muntagna, avete averà scopre u montetu da u tempu.

Molti turisti sò sbagliati da un ponte suspensiu. Eppuru, anchi si sviluppa, hè quasi impussibule di abbandunarè, ma quantu l'imprese fa u passaghju à prupietà!

U megliu tempu per visità u parcu hè di marzu à sittembri, questu hè u mesi più sdittu in questa parte di Malasia.

Cumu ghjunghje?

In solitu i turisti anu arrivatu à l' aeroportu principalu di Malasia . A menudo anu una pregunta di cumu per arrivà à Taman-Negara da a cità di Kuala Lumpur.

Per fà questu, avete bisognu di sceglienu u trasportu chì và à u paesi di Kuala-Takhan. Pudete riesce via Jerantut (da Kuala Lumpur hè un autobus di a Perkilillante). A tarifa hè $ 4. I buses run 6 volte à ghjornu, a durata di u viaghju hè 3,5 hours. A so volta, a strada di Jerantut à Kuala-Tahan hè di 90 minuti è custa da menu di $ 2.

Pudete ottene u mari in barca. U prezzu di u viaghju hè di circa $ 8. A barca vela da l'imbuttatu Tembeling in Kuala Tembeling à 9 è 14 o'clock in Kuala Tahan.

Ogni ghjornu, un trenu arriva in Kuala-Tahan da Kuala Lumpur.