Diu di saviezza

A saviezza di Diu di diverse pòpuli avianu u so propiu. Cù l'aiutu, i ghjente avìanu ricivutu a cunniscenza, è anu avutu ancu l'uppurtunità di rializzà e diverse registri. In a Grezia antica, per esempiu, Zeus manciò a so prima esposa Metis, chì era l'embodiment de saviezza . A fine, hà ricivutu tutte e so sapienti è hà amparatu à sparta u bonu è u male.

Diu di saviezza in l'Anticu Eggittu

Ùn era solu un diu di saviezza, ma ancu un patronu di cuntari, scrittura è scienza. Hè struitu u primu creatore di u calendariu è i libri. Perchè l'ibis hè cunsideratu l'animali sacru di u diu, Thoth era repicatu cù a testa di stu paese. I so attributi principali sò papiru è parechji strumenti scritti. Ellu - u diu di a saviezza, chì hà insignatu à u populu à scrive, è ancu criatu a vita intellettuale sana. Inoltre, hà insignificatu a matematica egiziana, a medicina è altre corsi impurtanti. Sicondu leggenti esistenti era un scribu è hà participatu à a corti di Osiris. Hà intervene ancu in i ritimi funerali è hà registratu i risultati di pisà l'anima. Hè per quessa ch'ellu avia datu un nomu più - "u capu di l'anima".

U diu indiano di saviezza è prosperità

Ganesha hè u diu di l'abbundanza è di a ricchezza. Hè stata avvicinatu da e persone per successe in l'affari. I ritrattu cum'è un gran zitellu cù una sughjura grandi, chì pò esse strappati cù una serpente. A so testa hè cum'è un elefante, ma cun un vedru mondu. Dopu hè un ghjustu chì indicanu a santità. Ganesha si trova nantu à u Wahan, un animali chì hè un simbulu d'audacità. Puderia esse un razza, un saccu, o un cane. Diu di a cunniscenza è a saviezza puderia piglià un nummiru diffirenti di e mani da 2 à 32. In i mani superi hè una lotus è un trident. Ci sò à l'imàgine induve Ganesha hà una penna è i libri in i so mani, perchè sti elementi riuniscenu chì ellu hè un grande guascu Articu. Pudete capisce cù trè occhi. Ganesha hè a prima divinità a quale pudia turnà una persona, usando preghjunghji.

Diu di a saviezza trà i slaves

Veles hè unu di i antichi dii. Hè struitu u patronu di a saviezza, di a fertilità, di a ricchezza è di l'animali. U so attu principale hè chì hà stabilitu in opera u mondu chì creò Svarog è Rod. I ritrattu cum'è un altu omu cù una longa barbie. Hè vistutu di longa mantellu, è in i so mani avia un bastone, chì era, in fattu, un corpu ordinariu. E cunsideranu Veles un lugizianu, perciè ci sò l'imaginari induve hè a mità humanità è a mità ore.