Dong Xieng Thong


Un statu pocu asiaticu di Laosu attrae l'avientii di impressioni vividi cù i so maestà majesteze naturali è i solei . In u territoriu di u paese ci sò 17 riserve è riserve, ma a maiò parte sò oghji chè pocu tempu, per quessa l'esfera di i servizii di turismu hè in a stampa di furmazione. In ogni casu, una di i risultati populares in u nord di Laos hè Dong Xieng Thong.

A unicità di a zona di prutezzione naturale

Dificulta di a natura esotica di Dong Xieng Thong hè un piacè, accessibule per ogni turisticu. Grazie à a tettica curretta per a prisirvà a cultura naziunali di Laos, un gran numaru di ecotourismi avale sò visitatu issa reserva. I posti più interessanti per i viaghjatori sò a flora è a fauna di a riserva, i cumunitati lucali tradiziunali di u Dong Sieng Thong, induve e cumunità chì vivi in ​​questa zona s'hè cunfruitu in perfetta armonie cù a natura.

U territoriu di a riserva hè cupartu di vegetazione rica, foresta tropiche, assai richi favuriti è laghi. In certi parti di u furesta, anu priservatu è spezie raru di sàntale, nìvuru, rosatu è legnu hè statu cunservatu. In a riservazione di Dong Xieng Thong pudete acquistà cù diversi tipi d'avere è animali rari, vede u fughjettu chjucu di cintunari di boni folioli è admira a biddizza di l'orchidea fiorente. Inoltre, i turisti pudarà natà in i pezzi di cascate di montagna.

Cume accade à a riserva?

Da a cità di Luangnamtha à a riservazione Dong Sieng Thong pudete acquistà o cum'è qualchì parte di un gruppu turistico organizatu. A ruta più rapida passa per i rotta No. 17 è N ° 3 / AH3. In car, una distanza di 16 km pò esse superati in quasi 20 minuti. Un autobusu locu hè ancu nantu à scelta di sightseeing.