Cumu lavu adupratu termali - règuli simplici per lavare in modu sicuru è effettuu

In a staghjoni di friddi è per esse furmazione sportiu, hè aduprata a lingerie termale , chì u scopu principale hè di mantene quì è di eliminà l'excrementi d'umidità. Parechje persone anu interessatu à cumu si pò lavare a calzola termale per ch'ellu ùn perde micca e so propriali è ferma interessante. Ci hè una quantità di règule riguardu à a cura di cusì ropa.

Quandu deve spessu lavu a biancheria intima termale?

In questi cusì, l'estruta compone di e cèl·loli chì furnenu prupietà impurtanti per i ropa intima termale. Quandu sò impastati da u polu è di altri terra, u tessulu stà à calà in bè è rinfriscà a umidità, un oliu di sudatu pare. Vulete sapè cumu spessu a lavà a calzature termale per ùn esse micca perde u so proprietà, per piglià in cuntattu tuttu ciò di a intensità di i calcutti. Se tali robba si trovanu troppu ghjornu, aduprà u lavare duverà esse dumandata appena duie volte a simana. I calzizzati termichi sportivi si deve esse lavati dopu ogni furmulariu.

Cumu bè per lavà e calzature termale?

Prima di prucederà à a prucedura, avete infurmatu di manera precisa l'infurmazioni nantu à l'etichetta. In a maiò parte di i casi, i pruduttori specificanu quì, sia lavatu a lavandula in una lavatrice, chì temperatura permette è cunsiglii per a scelta di i mezzi pò esse realizatu. Cogni a cura di i buttoni più impurtanti:

  1. Un cuntrariu cù acqua è un valore numericu. U segnu indicatu chì a lavagna o e mani sò deve esse à a temperatura di no more di 30 ° C. Quandu ci hè una linea horizontale sottu u cuntinuu, significa chì avete bisognu à avè una velocia lenta. Se un verificatu cù a manu hè indicatu, indica chì solu lavurà a manu hè permessa.
  2. Crossed out triangle. Se interessate da lavà a calzature termale, è ci hè questu signu nantu à l'etichetta, da seguitu chì pruibisce l'usura di bleach.
  3. Cercle in piazza. Stu signu ammenta chì e cose ùn pò micca esse stati meccanichi è siccati.
  4. Ferru cù un puntitu. U simbolu indicatu chì pudete furnisce i so prudutti termali, ma a temperatura hè minimu - 110 ° C. Hè impurtante di ferru duranti un tatu prima di cuttuni, chì deve esse indurizatu da parechje. Se u ferru hè attraversatu, ùn pudere micca ironizà.
  5. Furtuna Circular. U signu ammenta chì a retaccia secca hè interdetta.

Cumu lavu a lingerie termale in una lavatrice?

A cunvenzione di lavà in una macchina di màlevolle ùn nisuna nigarà, ma hè impurtante di sapè infurmatu di l'infurmazioni di questa prucedura. Se interessate da lavari un colmuine in a lavatrice, seguitate ste règule:

  1. Hè bisognu di sceglie un modellu dilicatu, altri ùn pò dannari i filamenti dilicati di u tela.
  2. Hè megliu utilizà detergenti lìquidi chì sò più faciuli per lavorà.
  3. A tampiratura di l'acqua ùn deve esse micca troppu altu, altri ch'ella a ropa pò digrassi.
  4. A funzione spinale deve esse disattivata in a macchina, cumu pò stende e tene di i fibri, chì spooranu l'aparicio di a robba. Hè megliu d'abbandunà a ropa intima termali in u bagnu o in u colpi nantu à i perchè in modu chì l'acqua hè autocentata.
  5. Hè strettamenti pruibitu di utilizà detergenti chì cuntenenu sustanzzioni aggressivi in ​​a so cumpusizioni.

Cumu lavu a manu sottumessu di a donna?

Se ùn avete micca vulete principià una machine per una sola cosa, pudete francà lavurate senza l'aiutu di a tecnulugia. Ci hè reculze sèmprici nantu à cumu per colaccà bè bassa bastatricu termale nantu à a manu:

  1. L'acqua deve esse calienta, questu, micca più di 40 ° C.
  2. Ùn aduprate powders è ancu detergenti lìquidi, chì sò diffirenzi capite per lavà in manu. A megliu soluzione hè di preparà una suluzione dolce.
  3. L'infurmazioni nantu à lavurientu a lingerie termale indicanu chì ùn deve esse micca strufinati, stinnilicciuti è torciati, chì questu puderà danale l'estru. Solu bassa a cosa in una solule jettale, lasciate durante una meza ora, è poi arringe.
  4. Senza pressu, attaccanu a sequenza, per chì l'acqua puderà fassi.

Lavoru lingerie

Quandu a pianificà di a so robba, hè necessariu piglià in contu di u tecido da quale hè fatta, perchendu questu questi i funziunalità di u procedimentu. Hè impurtante di capisce micca solu sese hè pussibule di lavà a calzature termale in una lavatrice, ma ancu cumu secariche è di ferrazione pròpia. Per questu hè bisognu di cunnosce parechje regule impurtanti:

  1. Ùn pudete micca unscrew l 'affare, perchè l'acqua deve esse liberatu.
  2. Ùn aduprate micca un secadoru à sicondu, è ùn ponu micca toccu nantu à e batte o cù u sole di u sole. Pone a calzola termale nantu à u balconera o in un area ben ventilata.
  3. Assicurà a calzature termale hè megliu in una pusizioni ghjustu, per esempiu, nantu à un secadoru.
  4. Se u simbulu nantu à i prudutti termali permette a ferru, u ferru deve esse attivatu per un calziumu minimu o utilizate u generatori a vaporizzazione. Pigliate un altru dettu impurtante - ùn deve micca mancuà seguitu di ipositi di u carbone nantu à a sola di u ferru, cum'è in queste locu seranu insensate.

Cumu lavu a poliamari lingerie termale?

I prudutti di u suchu sò ideali per l'esercitu, cumu si sguassà l'umidità, mantendu a tela di palla. Se interessate in l'effettu di u lavamatu nantu à a tessera termale di poliester, pudete sapè chì, se seguite e regule secondu i reguli, ùn ci hè micca bisognu di u prublema è u tela mantene a so proprietà:

  1. A temperatura di l'acqua ùn deve esse più di 35 ° C.
  2. Hè pussibule di realizà a lavudi e mani, è in a machina, è in u sicondu casu hè necessariu di sceglie un modu delicatu è a estrazione manuale. U numaru massimu di rivoluzioni ùn devenu micca più di 400.
  3. Dopu lavatu, ùn avete bisognu di presse e cose, ma solu fà pezzu nantu à i vostri perdi di a robba, affinchendu u sguardu d'acqua.

Cumu lavatu a calzola termale di a lana?

In a presenza di questi prudutti, hè cunsigliatu per dà preferenza à u manual, in quantu à a lavatura di màquina, perchè spine pò causà danni à u tela. In i casu estremi, sceglite u modellu "là" è apre svià u spinu. Scrivite, se esse possibbili di lavà a calzature termale cù una lana, hè necessariu di firmà di sti règuli:

  1. A temperatura di l'acqua ùn deve micca più di 30 ° C.
  2. Utilice un modu megliu speciale per lavà chì vi piglià i cura di u tela. I mediani cù u cloru è l'enzimi sò pruibiti.
  3. Puderete prudutti di prudutti solu à una temperatura di bagnu baja, è hè megliu utilizà un generatori a vaporizzazione.

Cumu lavu a mantellu di cottura?

U materiale più cumuni, perchè hè naturali è bellu. A ropa intima termale di cottu pò persiste per ottu ghjorni cun intantu perspirazioni. Lavatu di e calzature termale duverà accadutu tali funziunalità:

  1. Quandu lavare in una squadra, hè cunsigliu per selezziunà un modu delicatu. Un bon aclaramentu hè impurtante è spirazioni spedizione deve esse evitata.
  2. A temperatura di u liquidu ùn deve micca più di 40 ° C.
  3. Per lavà a manu, pudete aduprà una solu suluzione di lavandula o pollu.
  4. A securizzioni è a manipulazione cù sustanzi aggettivi ùn hè micca cunsigliatu.

Means for wash underwear térmico

Dopu chì i telessi d'insulazioni calabresi cuminciaru à spàrghjela attivamente, i primi fabbrici cuminciaru a pruduttu detergenti particulari pensati per cura di elli. Determinendu ciò chì significa di lavà a lingerie termale, hè impurtante nutarvi chì, comu una alternativa, pudete sceglie i mezzu stampatu per cura di tedesci di u pastore di zucchero, nubuck è suede. Sì a robba formava un spaziu grassu, appicca anu da eliminà a so valuta cù i detergenti di lavà a louci o sapori di robba. Nota chì ùn ci hè micca leia, chlorine è enzimi.

Un cumprendimentu cumu lavatu a lingerie termale, hè cunsigliu per selezziunà i fondi da secunda à u tecido di quali robba hè fatta:

  1. Cotton Naturali. Ùn aduprate micca belli blanchivi è manciate cù u cloru. Contraindicatu per a limpeza seta materia material. Quandu u lavà in manu, hè megliu piglià a savoniu di a robba, è per a màsecchina l'appruvamentu adattatu adattatu o powders liquid.
  2. Lana. Se ci hè almenu una lana pocu merinu in u tela, ùn aghjunghjene micca blanching. Hè megliu sceglie un gel o pezu speziale per a robba di lana. Per lavà a manu, soaptu babbu hè adattatu.
  3. Pulpitu. Scrivite cusì per lavorà bè piatti di tedesci calzature da questu tela, deve esse spicificate chì hè megliu esse rializà u prucedimentu manualmente utilizendu l'agenti antistatic.
  4. Polyester. Questu hè u materiale più senza pruspendià in l'eletta di i detergenti, perchè oghje riesce à u puzzicheghju è u soapie di bugie è ùn ha ancu teme di u bleach.

Lavanderie pulvete per intima termale

Se ùn ci hè micca una oppurtunità di compra un pruduttu specialu, pò esse sustituitu cù un pollu, ma solu ùn deve cuntene cloru è altri sustanzi aggressivi, cumu stallanu a struttura di u tessili è aghjunte e so proprietà termali. Circate se hè pussibile di lavà a calzature termale cù u pinu ordinariu, devi esse nutate chì hè megliu a sceglie u so concentratu analogicu - liquidu, chì hè sicuru per a struttura termale è rinfriscenu impurite.

Lavanderia di lavandula cù sapun

Per lavà e cose dilicatu pò esse usatu sapone di robba, solu per i prudutti chì aghjunghjenu i ingredienti aggressivi. Senza ùn pruvate lavà a robba cun un pezzu sanu, strufinendu u fugliale, perchè pò dà a struttura di a materia. Scrivite cusì chì hè pussibule di lavà a calzature termale, deve esse dichjaratu chì l'uttanu correctatu di u sapunite di a famiglia hè di moltu in un rattricante è dissolve u furmagliu in l'acqua, preparendu una solu solu saprina per lavà in manu.