In a natura di a natura in natura

Sì stancu di sughjirà in un appartamentu impauritu, da quì hè l'ora per andà à un veru ritrattu in natura. Riserva un bon di l'umore, un fotògrafu, i friddi è a piacè di a vita. Scelta di un prufessiunale, senza dubbitu, sarà assai megliu, ma i fotografii dilettanti saranu ancu eccellenti.

Cumu per cumincià?

A cosa principal hè di pensà a locu in anticipu, perchè createà una atmosfera è stabilisce l'umore per tuttu u ghjornu. Sè vo vulete distruirà da i paisaghji urbani, andate per andà à u boscu, à una laguna, campu o giardini. A piacè di stà in un novu postu hè riflessa in i vostri ochji, è per quessa in i fotografii.

Unforgettable saranu l'imprese di un viaghju per una riserva di foto cù l'amichi. A più persone, l'idei più creati ponu esse realizatu. Tandu vi cuntentate di rivece l'imaghjini di una famosa famiglia duranti una riserva di photo estiva. Indicate a vostra feminità in ritratti ritratti .

Idei per una risparazione di foto di l'estiu in natura

Cusì, sò bellissima vestitu, hà fattu un capelli è faciele, arrivanu à u vostru destinazione. Chì avete? A risposta hè simplice: rilassate è cumincià à entertain. Pudete turnà à a musica per l'ublittu desitxatu, ma a mo prubàbbili ùn avete micca bisognu, perchè l'abbundanza di i cicori, di i sonnii, di colori brillanti hè già music.

U ritrattu di e chjovi in ​​natura à l'estiu sò estremamente bellissima. Unforgettable imaghjini in un fiore o campu di triu. Attu cù spiculelli è fiori, pudete bè ghjorni nantu à a terra, salta l'alta. U libru in e to manu aghjunghje versione è e pilchettiche - ludità. "Deep" pruduce una foto nantu à u fondu di l'acqua. Ùn àbbia paura di ancu intruti in l'acqua è addisponerà un pocu. Quandu site in natura, ùn hè micca permettenu à piglià i vostri scarpi è ùn viaghjà campà in u livatu o a terra. U fotografu solu hà da capu esse momentu.

Se vulete più mobiltà, ùn hè micca esitatu per sminerà l'arbureti. Pudete pruvà di ottene a manzila da a razza superiore. Fool un pocu, infine nantu à i rami, ùn hè micca ghjucatu. Hè assai interessante per passejar per i camini abbandunati o per arrivà à a strada più vicine. Malgradu l'abbundanza di spezii incredibbilmente belle, pudete piglià cun vede parechji buttreghi.

U campu in natura in l'estiu hè una gran chance per pruvà una cosa nova, scopre un novu locu, divete cù l'amici o a famiglia o solu sentenu feminine, spertu è vulintà.