U Palazzu Giulinu in Stoccu

U Palazzu Giamminu in Stoccolma in Svezzia hè a residenza ufficiali di i monarchi suecchi. Hè situatu à u cori di a capitale, in u terra di u frontal di l'isula di Stadholm, per chì un turistu ùn pò passà da ellu.

In a vicinanza di a capitale sueca hi parechji palazzi, chì in i tempi diffirenti sò stati a residenza di u monarca. Tutti avianu u so nomu stessu: Drottningholm, Rozersberg è altri. Ma solu u palazzu, chì si trova in u stessu centru di a cità, ùn hè nè nome, postu chì quandu a ghjente parlate di u Palazzu Giulidiccu, i lucali è i turisti cunnisciutu di qualcosa di custruzzione chì parlanu.

Storia

U Palazzu Reali hè cunsideratu cum'è u più anticu di i palazzi survivati ​​in Svezia. L'archeologi anu scupertu a prima fortificazioni di lignu duranti l'excavazioni, chì datanu u 10u seculu. Questu hè diventatu una prova significativa di a vieja età di a custruzzione è hà influinzatu l'adjudicazione di u tìtulu "U rezidence più antica".

Quelli di i restumi di i muri dû palazzu, priservatu à questu ghjornu, sò stati creati in a fine di u XVIe seculu. À quellu tempu l'edificu era chjamatu "U Casteddu di Trè Corona", è u so patronu era Magnus Erickson. Stu nomu inusa era datu à u palazzu a causa di u fattu chì Magnus possitivu trè reung: Svezia, Norvegia, Skåne.

Unu di l'attrazioni principali di u casteddu sò i turretti medievali cù le vacanze, chì si sò stati inclusi in a facciata di l'edificu.

In u 1523, u regnu era guidatu da Gustav I, chì hà decisu di cambià significativamente l'edificu. Per rimbuccà da una fortezza medievale in parechje grisa à un palazzo fattu in un stile rilessante luxu.

7 di maiu, in u 1697, era un incendio a grande scatula chì distruttu quasi tuttu u casteddu, cù a morte di a maiò parte di a reta di arti di u re di u re. In u palazzu rinfurzatu a famiglia reale pudendu micca solu dopu parechji dicennii. Dopu a ricustruzzione, a residenza era quattru facciati. L'uccidintali era prestu speciatu per u Re, u livanti per a Regina, u nordu era distinatu à a riunione di u parlamentu sudu è a reta biblioteca chì era assai riccu. A facciata di u surdine hè a più soluzione. Hè custruitu una architittura monumentale, longu chì u Hall statale è a Capela Reale sò situati. I architects ani ripprisciute i simboli di u statu Svedese - u tronu è l'altare.

U Palazzu Giustinu cum'è attrazioni turistica

In u Palazzu Giustu più di 600 chambres, cumpresi l'appartamenti riali, un salottu solenni, i camere di l'Ordine di u Cavaleri, u museu di u palazzu "Tre Croce", l'Arsenale, u Treasury è u Museu anticu di Gustave III, chì i visitori anu a pussibilità di vede.

Ma u Palazzu Giamminu in Stoccolma cunquista micca solu a so architettura è a rich history, chì stendi da a Medievu. Molte turisti specifiche ci andà à vede cumu si cambia a guarda. Questu avvenimentu hè datu no solamente una impurtanza strategica, ma ancu esteticu.

Ogni ghjornu à meziornu à u Palazzu Giuddinu in Stoccolma, ci hè un cambià di guardianu. Accumincia cu un discorsu da u "commander-in-chief", in quale elle contà a storia di u rituali è solu dopu chì i suldati partenu, chì, cù u so purtativu è a clarità di i movimenti, dà a guardia di cambià d'spectacle.