Koraku-en


Giappone hè un paese cun una cultura peculiar. A filusufìa japonesa si basa in sentimenti è intuizione, chì hè diffirenti da u razziunalismu europeu. Questu hè riflittutu in a custruzzione di parchi . In questu mumentu, i ghjappiani sustene à u sistema "Shinto", chì tradisce cum'è "U Cameddu di i Diu". U spaziu di u park duverà piacè è di solitude, l'oppurtunità di cuntemplate a bellezza di a natura.

Trè parchi in Giappone sò più vicinu à l'ideale:

Descrizzione

Park Koraku-en (o Kyuraku-en) hè situatu in u centru di Kanazawa è hè unu di i simboli di a cità. Hè apertu tutta l'annata è hè bella in ogni mumentu. Questu hè un postu di vacanze favurite per i valori è i visitatori. In u parcu creci da circa 9000 arburu è 200 spezie vegetali, chì dà un altra diferenza sicondu a stagione.

In a primavera, albercuni è ciliegie fiori in u parcu, pare cusì frescu, intrevu, espertu da u sonnu. In l'estiu, numerosi azalei fiuriscenu è a fontana più antica in Giappone sopra. I visitori cullighjà vicinu à quellu di ricaricà.

In u vaghjimu u park hè assai pittorescu. U folla hè dipinta in tutti i culori di l'arcittu. In l 'invernu, u pinu coperto di neve vene à a prima.

Fondo historique

In prima, Koraku-en era l'ortu di u Castellu di Kanazawa . U giardinu hè stata creata in u seculu XVII è apertu à i visitori in u 1875. Prima di questu, per quasi dui centu anni, l'ortu era di tutta privata è raramente apertu à u publicu. Duoppu Koraku-en era praticamenti distruttu: durante l'inundazioni in u 1934 è duranti u bumbardamentu in u 1945. Gratu à i pittura, piani è documenti conservati, era stata restaurada.

Caratteristiche di u park

A cumpusizioni di u giardinu hè carattaristicu di a natura intruvedità, questu hè un sensu di libertà è facilità. U creatore di u park cercatu à ùn subordinà a natura naturale, ma per vede u significatu internu di a vita di u mondu circundante. U parcu pò esse spressutate più correctly per un passaghju. U so area hè più di 13 ettari.

Quasi 2 ettari occupanu una pratica. U parcorsu hè creatu cusì chì un visitore passatu à ogni ghjornu sperene un novu panorama: questu hè un poveru o un corrente, o corsi, o un pavellone di tè. Hè a natura inespettata di questi spezie chì fau a Koraku-en accussì straordinariu è ùn vulianu micca tornatu novu.

Hè sorule chì sò i campi di risu è e arbusti di tè in u parcu di caminari. Solu a famiglia di u duminiu di u parcu vulianu compiaru megliu a vita di a ghjente cumuna, utilizendu per questa piante tradizionale japonesa. Un'altra sorpresa hè un paru di grulloni, aviculari rari. A voti si lasciaru a caminari. Ancu razza in captivity.

Ci hè assai pezzi bellu brillanti in i stagni. L'acqua hè trasparente. Puderete nantu à u ponte. Per vede l'acqua, à u pesciu, per crede. Tuttu hè urdinatu per chì e persone si distracté da un pensamentu pesante, tranquillu. U disignu usa pedi, acqua, sabbia. A petra representa una muntagna, un pond hè un lavu, a sabbia hè un oceano, è u parcu stessu hè un mondu in miniatura.

E petre formanu u "scheloniu" di u parcu. Tutti l'altri si trova vicinu ad elli. I pedichi sò stati naturali di e stagni, si allughjà i camini, scalini. A so superficia hè bella, si vede naturali. In i camini, islets, dopu, ci sò e lanterni di petra. In a sera, sò include, è danu à u parcu ancu un attaccu più grande.

Ci sò assai reservori in Koraku-en. U sonu di l'acqua currente recorda di a passione di u tempu. U fiumi è e stagni sò attraversati da ponti. Alcune di elle sò di legnu, è parechji sò petri, ma in ogni casu si ncuntrau naturalmente di u paisaghju. A pace hè ciò chì i visitanti di u parcu sentinu.

Cumu ghjunghje?

In trenu: nantu à a linea Toei O-or, Iidabashi Sta. o nantu à a linea JR Sobu Line Iidabashi Sta. In Okayama ci hè un aeroportu à 20 km di a cità. Da Tokyo , Kyoto , Osaka , Nagoya è Nagasaki , ci sò buses à Okayama.