Hairpins da e cassette in manu propriu

L'ultima tappa di creà una imaghja di una ghjovana fashionista hè un capelli, cumpresu l'ornamentu di capelli cù un capelli. In ogni modu, assai spessu si truvamu u fattu chì nulla nudda offerta in a tenda si cunghennera cù a manera unica è unica chì vogliu vede cumpariscenu oghje. U modu di questa situazione hè simplice - pudete fà un hairpin cù i vostri mani. Di sicuru, duverà pocu tempu, ma u risultatu hè vale!

Cumu faci un hairpin di cazzi?

Ci hè parechje scelte per pudere barrettes cù i vostri mani, pudete fà ghjuvedele di perdi, da pedichi preziosi, da tela, da scrapiei di cuir, è quantu pudete fà! A fantasia di e donne di a moda ùn hà micca cunfini. Vi daraghju un modu simplice è ecunumicu - vi farà un capelli di sciccareddu.

Per fà un pezzu di tappe cù i vostri mani, avemu bisognu di e seguenti materiali:

Hairpins made from ribbons: master-class

Allora, avè preparatu tuttu ciò chì avete bisognu, prestu à u travagliu:

1. Pigliate una cinta marrone in lunatic lunar and cut him into strips of 7 centimeters long.

2. Aghjunghjite una parte di cinta in un angolo di 90 gradi per chì a distanza da u filu di a cinta à u cantonu hè uguali.

3. Questu hè cumu u listinu à u so cumpusitore in a so forma dovutu.

4. Po ghjunghje u petali in una agulla è u filatu.

5. À listessa manera, stringe quattru pedali più, currettamente è ancu cunfortte. U risultatu hè a prima fiore.

6. Fighjani l'esma circondu stanu da una cinta marrone di un largu maiò.

7. Aggiunziate i fiori in a basa prutetta. A basa hè fatta elementale per attrazzature un cìrculu di cartuni cù un pezzu di tela di u listessu colore da quale hè a fiorta.

8. Avete fattu u sicondu tipu di petali. Per un bon esempiu, anu usatu una cinta bianca, per a classa maestra, i petali sò fatte da tape marrone in polka. Cut the ribbon in pezzi cù una durata di 5 centimetri. Da una sola pece hè acquistatu unu petali.

9. Usannu un ferru di soldering è un regnu, vultemu u cantonu, se ùn hè micca pussibule di travaglià cù un ferru di soldering, pudete cose una cantina cun una sbuccia di costura, è poi esse tazzate di u tatu eccessivu, ma si deve fà cun cura, senza stretta di u tela. A cinta hè rializata longu u latu in u core. A catina cut off hè bella. Cumpigliate una nota chì u più afusate u cantonu, a pianeta hè più lenta. In a classe maestru avemu un cantonu di quasi 30 gradi.

10. Aghjustate u petali, aghjau e curone per u centru. Cumplicammu a punta cun un liggeru o un ferru di soldering.

11. Facemu sei petali di stu pianu.

12 Allora cosciamu li petali scurtificati in trè pezzi, stringendu à l'aghjunghje è u filu.

13 Issa, quandu tutti l'elementi di i capelli di u tela sò pronti, accumpagna a muntagna. Prima di tutti, ci appiccicate i fiori - prima un gran bruneur di u mediu di u pezzu, poi palesa a fiore in una piscia di tagliu più chjuca. Glue so chì i cunsiglii di i petali di a fiore più chjucu si trovanu trà i petali di u più grande, in u so centru avemu u pegatu u coru. Allora nantu à i lati di u pegnu petite petali picconi.

14 U screnu hè prestu!