Street Fashion Italia 2014

U sognu di ogni fashionista hè di shopping in Italia. È ùn hè micca surprisante, perchè hè ben cunnisciutu chì i marche italiani ponenu e modi principali di a moda in u mondu, è l'attitudini stilale di l'abitanti di Roma, Milano, Veneza, ùn hè micca improbabile di quellu chì stanu indiferente. Hè forsi Italia hè ancu chjamata a capitale di moda di strada, chì dictau e so reguli particulare per creà una imagina di u ghjornu. Allora, chì hè, a moda di u paese mediterreneu?

L'italiani hannu certi richiesti pà i vestiti, calzature è accessori. E prima di tutti, i populi lucali attruranu assai a cura di a qualità di u pruduttu. Sò sò solu telessi naturali è transpirazzioni chì saranu appruvati in un clima hodeidu è calore.

Una altra condicioni necessaria per a moda di a donna hè in Italia hè a feminità. Ogni annunziu hè pensatu à parechje, se hè una faldella, da un maxi o midi. Mini fiaschi, anchi si sdrughje u suldatu meridionale, l'italiani portanu assai raramenti, teme cresce a fine trà a feminità è a vulgarità. Jeans sò in demanda, a maiò sò longu à l'anvette, o trousers à longu. A cammisa hè di solitu una cutie di sera di cutto sana o cù un bòteppule dispunibuli. I vistimenti sò brillanti è culuriti, lustruzzi è arbiati, fatti da silk, gasa, organza è altri materiali di qualità. Comu in altri paesi, u codice di vestitu di u vestitu obliga ancu a persona più temperamenta per usà un palisatu perfettu.

In u 2014, in ogni casu, cum'è sempre, a moda di a strata italiana stà esigenti nantu à l'scelta di i scarpe è l'accessori. Calzine è sandali ùn deve esse ideali per u stilettu generale di l'imaghjini. U liceu - l'accessori più famosu, senza ellu ùn ne surtanu micca ancu a casa, sò ancu scelti in cunfurmità cù a stile è a paleta di culore di vistimentu.

In altri palori, moda di a strada d'Italia in u 2014 hè ogni volta una nova è cunfurmata currettamente l'imagina chì representa l'embodiment di gràzia è bellezza.