Rita Ora fu robbata da un accountant personali!

Rita Ora hè divintata a vittima di un fraudulentu finanziatu di curazione. U cuntable personali di u cantanti hà cunvintava di invistisce una quantità impressiunanti di soldi in a prumuzione di l'imprese americana. U numaru di l'investituri curati anu compostu no solu un cantatore "cunfinatoriu analfabeta", ma ancu parechji astretti chì i nomi micca divulgati. L'invernadalu era cunfidenza in a so impunità è hà apertamentu spentu sumeri di soldi, acquistendu luxe è autuciti d'estate.

Rita Ora, cum'è assai stiddi di show business, hà attivamente invistitu in prughjetti finanziarii attraenti. U liberatu di u vestitu, l'accessori in i Stati Uniti è l'Asia porta dividends significati à u cantante, Rita ùn limita a so attività à a musica sola.

L'abogacini di u cantanti ritendu chì, graziosu l'assicuranza è u cuntrattu, a zitella puderà torna ogni dirittu arrubitu, ma questu avarà da u tempu è a studiu perfetta.

Leghje ancu

Pensemu chì un annu dopu, a casa di Londra di u cantanti era robbustava, ghjuvelli è e cose di 270 000 USD anu stati scatti. Fortunatamente, u criminali era detenitu è ​​Rita hà tornatu a pruprietariu robatu. Semu sicuru chì l'invistigazioni inseriscenu i viulazione è stabilisce u pezzu per l'accusazioni fraudulenti di u cuntable personali di u cantanti.