Castelli di Danimarca

A Danimarca Moderna hè un veru paese di castelli: in queste pianu u paese, l'esperti culturali si trovani circa 600 edizzioni majestuvuli, ben conservati à questu ghjornu. U sicrettu hè veramente simplice: Dinamarca ùn micca micca riproduci un copi in rivoluzioni è guerri pulitichi, in u 1848 u Re di Dinamarca Frederick V firmò volunternemente a Custituzione di u paese, chì permette micca perde un monicu monumentu di l'histoire Medievale è l'architettura. In l'annu passatu 150 anni, certi castelli hanu realizatu riurenzii è reparazione o niguzziati di ligami cù i so patroni, è avà assai assai di l'antichi edificatori sò accessibili per i turisti.

I castelli più noti in Danimarca

Un numaru incridibile di boni edizzioni antichi è, sicuru, castelli in a capital di Danimarca di Copenhague o quellu chì hè vicinu. Parlà di parechji di elli:

  1. U castulu più famosu in Danimarca Frederiksborg fù custruitu in u 1560 è hè solu 35 km da Copenaghen. Un puntu interessanti: u casteddu torna nantu à trè isuli à u lavu. In Danimarca, ci hè una tradizione assai longa, secunnu chì tutti l'eredi di u tronu sò corresciuti in a cappella di u casteddu Frederiksborg.
  2. U casteddu cchiù fabuloso è ligeramenti chjucu in Danimarca hè u Casteddu Egeskov , chì significa "boscu tarritoriu". U casteddu hè custruitu in u centru di u lavu nantu à mila pilastri. Egeskov Castle hè una veru furtizza, era custruitu cum'è un refugiu militare affidante, oghje ghjè propiu privatu, per quessa, solu uni pochi habitaciones accessibule per i turisti.
  3. Una altra fortizza difensiva in Danimarca hè u Kronborg Castle in Elsinore, più di 500 anni chì pruteghja l'entrata à u Mari Balticu. Sicondu a legenda, Shakespeare «O essere o non esse» hè struitu in queste murtali, ancu s'ellu hè improbabile chì l'autore stessu visitava queste postu. U Casteddu di Kronborg hà qualchì tempu chjamatu u Castellu di Hamlet in Danimarca. Ma devi esse ricordati chì hè oghje issa a solunione di u re è ùn sò micca sempri aperti per l'excursioni.
  4. Hè impussìtellu di ùn esse chjamatu a destinazione amata di u Rè di Dinamarca Christian IV - Rosenborg Castle in Copenhague. Oghje, u bisfigliolu di u fundatore di u casteddu dicisu di salvà questi real coleczioni di pittura, porcellana, costume di vestizione festiva è altri tesori, per esempiu, curone è altre ghjisteru di a famiglia. In u parcu vicinu à u casteddu, assai sculture, cumpresa a famosa Sirena.
  5. No tutti i castelli sò simétrici è disinfettati per torna cavalieri è belli belli. Vallio di u Castellu hè solu da sti castelli: inusual è special. Ellu attrae cù a so asimmetrika: una di e dui torres principali hè volta, u sicondu hè quadru. In u casteddu di Vallo à u ghjornu oghje hè un cloister per i veci di nòbbili vecchi, induve a gastu di l'statu ci vede ciamatu nobili d'una donna.

A storia di ogni castellu danese hè veramente bonu è maravigghiusu, è ancu a custruzzione di una era è a similitude di stili d'architetti ùn sanu e quasi dui castelli sò u listessu. I castelli sò pruprietà riali o statali, certi sò pruprietati da i discendenti di cavalleri famosi è di i tribunale titulichi. Enjoy your travels!