Rituali di u annu

Vacanze d'annu ùn hè micca nunda cunzidiratu maggicu. Hè un principiu à un novu periudu di u tempu è agitu per un modu novu. In questu ghjornu, pudete passà Ritu di l'annu, chì pò aiutà attraversà a furtuna , cresce u flussu di cuntribuzione, si marite.

Rituali per i soldi per u novu annu

Ci hè una quantta parolle di tecniche di ritimu monetariu per u novu annu. Fighjemu nantu à a più cumuna:

  1. Rituali cù granu . Preparate grani di triu è di centu in anticipu. In a vigiglia di l'annu, ci hè necessariu di tirà un pocu di grana è dicenu: "Quanti milla sò nati da un grano, dicianu, servitori (nomu), soldi sia nascita, crescenu e ùn finisce".
  2. Money tree . Découvrir l'arbre de Nadal cù ciò chì vulete avè l'annu dopu. Se ci hè bisognu di attraversà soldi, pudete dettu l'arcu di l'annu novu cù dinole di soldi. U soldi pò esse sottu sottu una spruce è in rami.
  3. Eudere di e dete . Prima di u vacanze hè necessariu di dispunibili quantu pisu in e spalle: per esempiu, una manta. E caminari cù un sbattulu di dui ore. Dopu à questu, avemu bisogna off a carri è scuttu: "Sò liberu!". Di sicuru, e dete ùn sparisce micca sùbitu, ma questu rituu aiutarà à portanu a vita cusì situazzioni chì aghjillunu a suluzione di prublemi finanziarii.

Rituali per u matrimoniu per u novu annu

  1. Un corazon oru . Arricivate un corpu di oru. Mantene è avvicinò pocu prima di u Vespiu d'annu. Pudemu u cori nantu à l'arbre, è dopu chì a festa aghjunghje in un bè casket.
  2. Un canne di solità . Prima di a vigiglia di l'annu, fate un panne di tela. Hè da esse fistula è repulsiva. Sò nomu u babbu solitu. A vigiglia di l'annu passanu un pocu di tempu cun ella è li dicenu chì ci vulete parte. A mezanotte, tira u dollu fora di a finestra è senti quantu si sentenu megliu.
  3. U desideriu ardenti . Prima di a battaglia di e campane, preparanu un carta cù un manicu è lumera una candela. Quandu i campani cumminciò à sbattà a mezzanotti, avete aghjatu scrivite i vostri brami di u matrimoniu è di fallu, è lampate a caghisa in un vetru d'acqua è a so bè.
  4. Desideriu sutta l'arbre . A notte di u 13 à u 14 ghjennaghju, scrivite nantu à una scheda di carta nantu à a vostra vuluntà di spusazione è d'una nota sottu à l'arbre. À meziornu, creme u papetu cù u desideriu.

I Rituali per u novu annu pò esse sustene micca solu in u Vespiu d'annu, ma ancu in tutta a festa di l'annu. Ma in ogni casu, u più emozioni è energia se fassi invistiti in u desideriu, u più prubabilmente sera.