Omeru, cuirbettu

U prublema di u biscuttante oliu hè unu di i ghjorni più cumune. A ancu a cummandante hè dettu causu menu prublemi più cà i capi sempre brillanti. In particulare assai malati per i patroni di capelli longi, perchè per piglià i cura è senza l'enormi travagliu. Fortunatamente, hè pussibule di trattatu questu problema.

Scalpicole oliu: cause

A causa primuriale di stu prublema hè a attività eccessiva di i glànduli sebacies. Questi glanduli sò situati à a base di ogni filu. Liberanu una secreziunazione di grassu especial, chì mantene l'umidità di u scalp. Per pruvucari l'iperattività di i glànduli ponu i seguenti fatturi: cambiamenti hormonali durante l'età di transizione, u gravidenza è a menopause, stress severu. U cuteddu oliu pò esse un problema di staggione durante un veru caldu o umidità alta constantu.

Cumu trattatu u cuteddu grillu?

Hè pussibule di trattà stu prublemu, ma questu ùn hè micca una materia di un ghjornu. Per palluzzà cù un cuntenutivu cuntenutu di grassu di i capelli ùn pò solu u sistema, ùn pò micca truvà un rimediu miraculu chì risolviarà u prublema à u mumentu.

Prima hè bisognu di sceglie u champu per u coquille oliu. À u primu sguardu, hè assai simplice: andate à a tenda è cumprà prudutti per u vostru parolle. In fatti, tuttu hè un pocu più complicatu. Aduprà u shampoo di u biscottu oliu pò pruvucà un prublema diffirenti: cunsiglii di u pilatu di sopra. Per eliminà sti effetti, hè megliu aduprà shampoo solu à i radichi di i capelli. Dopu lavò a testa, appricà u balsamenu solu à l'estremità di u capeddu, altri à a sera, u capeddu tornarà da novu da brillarà.

Pruvate di trattà u prublema cù l'aiutu di màscariche - per esempiu, maschere per u biscuttante oliu nantu à u grigiu d'ova. L'ugnunu d'ovinciu cuntene sustanzi chì aiutanu à luttà a furmazione di grassu excessiu. Per fà una mascara per prupone u biscuttolu oleatu, combina l'uvuccini d'ova cun una cullizzioni di l'alcohol è una culloca d'acqua. Imbulighà tutti i ingredienti bè è aplica una mascara in capiddi neve. Trascèttite a maschera per 10 minuti è lavite cù acqua calde.

Dopu lavuratu a testa, rinsegna u to capelli cù una decuccionu di a cortezza di roba. In un litru di acqua, cibo 1 cidri. scorchera di quarchi. Prima torna l'acqua per fogghiu, è poi poverà a scorcia di quaranta. Coglie u mischju nantu à un focu per 10-15 minuti. Pirmettenu à a mezcoluzza per frégate, strain e rinite i capelli dopu lave a testa. Repetite u prucessu trè ghjorni.