Cyclamen da e mane in casa

U cuncetilamentu di i ciclani da e manni in casa hè un prucessu simplice, ma solu longu. Serà circa un annu prima chì l'fiora crece è fiore.

Ciclamen Cultivazione da Seeds

  1. Preparazione di semen. Se ùn avete micca manghjatu micca di a tenda, ma si sò cultivati, ci vole à stà seccu per parechji ghjorni. Allora sò ammugghiati di 14 ore. Fustelle o gaza, plegate in parechje strata, hè umidificatu cù una solu dèbuli di permanganate di putassiu o acqua calda. I Sementi sò sparghjati nantu à elli, è a cima hè cuparta per a parte reste di gasa o di cuttuni.
  2. Preparazione di u pignasse. U diminuitu di u pome ùn deve esse assai grande, cum'è e piantini sò trasplantati cum'è crescenu. Se cullò un pappu di plastica, avete bisognu di fà aghjunghjini in u so fondu.
  3. Seeding of the cyclamen with seeds. Prima di cultivà u fiore, deveru bisogna sapè dighjà . À u fondu di u pome, pute u focu dilatatu cù una strata di 2 cm. À nantu à a cima di u cattutru circa 7 cm, pour u mischju di a terra pè i ciclamini, chì hè umidatu. Allora sparghjini a serezza à una distanza di 3 cm è fate mette cù una strata di terra per 1 cm.

I caratteristiche di a riprutazione di i ciclamini in pezzi

Una funzione d'sta fiore hè chì si sprota più veloce à una temperatura baixa (finu à + 15 ° C). In questu casu, germinate in un mesi. Se a temperatura hè più di + 18 ° C, u piriu durà finu à 2-3 mesi. Cicladi cultivati ​​in cundizioni friddi sò più fattiati.

Parechji si faciunu maravigghiate: quandu pruduce e so semergeri? Questa pò esse fatta in tuttu l'annu, ma u tempu ottimali per u sante hè Febuariu-Marzu.

Ciclamen da i zitelli - cura di a casa

In u cultivo di a pianta, u tarritoriu ci vole à adupirà ogni ghjornu, perchè ùn ssa secca. L'acqui si realizeghja in moderazione per prevene stagnazioni di acqua.

Quandu i fruttu anu risuscitatu, sò cuparti di vetru è ventu pericugalmenti.

Quandu a crescita sorge, a casca di a pustera ùn hè micca eliminata, chì impedisce à a foglia d'apertura. In questu casu, fate un lattinu di caputtu di u focu nantu à u fruttu è lasciate durante una ora. Questu avete aiutu a ammuttari la buccia.

Dopu l'apparizione di dui foglie, a pianta hè piquatu. Dui ciucieri sipurtati sò stati chjusu cù un capeddu di terra. Dopu à u sceccu, u crescita principia à andà veloce.

I primi 6 misi di fertilizà i ciclichi ùn sò micca realizati. Allora hè fertilizatu cù un fertilizzante minerale cumplessu (solu dèbbuli).

Dopu l'apparizione di foglie, u regnu hè stallatu per quessa l'acqua ùn caduta in a pianta.

I ciclichi fiori succede 13-14 mesi dopu à siveramentu.

Piantini i ciclamini nantu à u vostru, vi pigghiarete a pianta più adattata à a vostra casa.