Cirasa e Cumpagnia

Dopu avè postu un ciliegie in u vostru giardinu, avemu, sicuru, cresce chì vene beni veni, è più tardu fiori è farfantaranu fruttu assai. Ma spessu ghjardiniari amatorii scurdate di l'attaccoli pussibuli di e pesti è di e malatie.

À u cursu di u ciclu di a vita di l'arbre, avete spessu sottu prublemi simili. Tali affari sò sempri megliu d'averebbe guariscenze. In ogni casu, nimu ùn sarà impeditu da pussidimentu di l'infurmazioni nantu à cumu si salvà una cherìa da a malatia. Eccu, aghju fighjemu i punti principali.

Possibilitati malatii di ciliegie

A maiò spessu, a ciliegia hè esposta à i maladie fungi, chì sò faciuli fà vedà è ricanuscianu per certi sintomi:

  1. A Cockomicomicose trà i malatii di a cirasa avè u primu locu. U fattu hè chì tutte e variità di questu arburu, chì eranu raghjunati assai, ùn anu micca alcune di resistenza à stu funghju purtatu da Scandinavia. L'immunità si trova solu in i hybridi di ciliegia cù i ciciri di l'alce, è ancu in variità feltre. Cu cocconiscose, avete aduprà a guerra cumu averebbe bisognu di i spondi fungus nantu à a parti di e foglie o di i castagni marroni nantu à elli, chì più tardi diventani spots. Sta malatia afecta a frutti di e ciliegie - dopu a so deformazione, e legumi addiventanu propiu inutilità per l'alimentariu.
  2. I seguenti misure sò presagati per trattà un arvuli malidiciti:

  • Moniliosa di cirasa hè un altru problema chì pò succeverà. A malatia hè chjamata dinò un ardenti monilialu, cum'è questi fussati di l'arburu s'assumiglia cum'è credendu. A moniliosi acteghja nantu à l'scorchera di l'arburu (nantu à quì appriva eperièghjani sviluppi grisghjani) è bachi chì partenu di pudassà. In u ramu è u zucchero di cracke di ceceti fanu gradualmentu, a gum accumene da flussu. U trattamentu di munelli di cirera compone di spraying l'arbre cù u vitru è di u vitru è di u ventu, u fluidu di Bordeaux , oleocuprit, nitrafen, etc. Hè necessariu di fà quessa prima chì i capimi frischi sò dissolute. Dopu a fioritura, pudete trattà i cirice cù fungicidi, cum'è "Captan", "Kuprozan", "Phthalan", etc.). I branche di maleri sò stati chjappati, aghjunghje almenu 10 cm di u tessulu di l'arbre salutare. Questu hè per evitari trattamentu di a moniliasis per chì u fungi ùn si spargiu più.
  • Gribkov hè ancu una malatìa, chì hè chjamata locu sancte . Da questu nomu hè chjaru chì nantu à e foglie di l'arbre cumparanu spots (marroni cun un frontièle scuro), crescenu in furu. U soldu succorsu cù frutti, è l'scorchera di l'arvulu si secca, l'incisione. Pruvate i cheri da l'omicidia di sanctes immediatamente, quandu avete bisognu i primi sintomi. U pulverizazione vene realizatu cù i stessi preparati cum'è in u trattamentu di a moniliasi, è i rimettimi malati sò cutucati è necessarmenti chjubuli di u ghjardinu var. Li cumbattimentu di e malatie cherriesi è u so trattamentu implia a distruzzioni mandatichi di rami malati, frutti è fogli, cum'è cade. Anu deve esse credendu, è u pianu sottu à l'arbre deve esse dugnu, è duie volte - in a cascata è in a primavera.
  • Kamedetechenie ùn micca una malatie indipindenza, ma hè un sintomu. Se avete chì un liquidu trasparente hè liberatu da u troncu è di i rami, vi fate una cura particulari à un arbore tali: fà u trattamentu prevenile cù sulfate di cobre, blanqueghja u fustu cù cal, copre cù ferru petralatum o cera di giardinu, è immediatamente distrughjenu i rivolti danni.
  • Inoltre, i cireri sò spessu attaccati è parechji pesti , a lotta contru ch'elle avete bisognu hè micca pocu severu ca cù e malatii. Sò include u pugghjolu di ciciri è a bàrbara, arna runaway, mosca mucosa. Per derroche di elle aiutanu l'insecticidi.
  • Cumu guarendu i vostri cheri da a malatia, ogni ghjurgeneru deve sapè da per guardà i so arburi sani è guarantisci una bona vendita annu dopu annu.