Mandeville - cura di a casa

A pianta Mandeville hè una splendida fiorita di a famiglia Kutrova, chì si vanu di i tropichi di l'America Centrale è Centrale. Hè una liana elegante di lente à longa longu à 2 m di longu cù bè cù rotuli d'olii di tutti i tonalità di rosa, giallu, viole, biancu. Un altru nome per u residente di l'arbureti di finestra hè a diplomazione. In u mondu, hè chjamatu una rosa boliviana è u jasmine chileno. Sfurtunatamente, i fiori Mandeville in casa sò raru in i nostri fiuritori. U fattu hè chì ùn hè micca faciule facilitatu diplaposizzazione , perchè deve bisognu di cundizzioni vicinu à u clima di i tropichi. In ogni modu, in u mondu hè pocu impositu, perchè parleremu di Mandeville è e cundizioni per cura.

Curingu di Mandeville in casa

Una di e cundizzioni impurtanti per a cura di Mandeville hè una lumineria suficientemente. A mancanza di lumicità vi conduciu à una fioritura è di palmuzza di e foglie. Hè megliu per piazzate una pignata di pianta nantu à a finestra orientali. Hè pussibule è ind'u finestellu chì face à u sudu, ma hè questu cundimentu chì l'estiu in a vostra regione ùn hè micca assai àridu. Sè pussibuli, in a staghjunali, trasfiriu a pignatta cù u liccuzzu à u balconera o giardinu à a zona oscura.

Mandevilla dispreme dinò in a camara è si teme di corrente. In l 'estiu, ella calmamenti sopra à l'altitudine altitudine cum'è ghjustu nantu à 30 gradi, anche ella hè più cusì à 20-25 gradi. In l 'invernu, a pianta deve esse postu in cundizioni freschi - circa 15-18 gradi. Ùn possite a vigna di a bateria, in una stanza cun u seccu.

A cura di u Floru Mandeville implica regulazione è spraying. L'acqui di a pianta duverà esse abundante, mentre chì fucalizza à u siccamentu di l'uparitu di a terra per 1-1.5 cm. L'acqua per regu hè necessariu per a temperatura stella o caliu di l'ambienti. In u invernu, l'umidità hè necessariu per a fioritura, menu più menu spessu, ùn esce micca, perchè e razzi sò micca putenza. Cum'è qualsiasi abbitanti di i tropichi, Mandeville adores regularmente a spraying. In ogni casu, quandu faci à u prucedimentu, pruvate micca per splashing l'acqua nantu à u caprettu.

Periódicamente Mandeville precisa fertilizazione cù fertilizzanti minerali per i pianti. I fertilizazioni deve esse appiicati durante u vechju di vegetazione attiva (da primavera à autunnale) duie volte à u mesu.

Cù l'avvicinamentu di dicembre, u fiore sianu prestu pè inviendu. Queste inviste à pruning the shoots or shortening them by two-thirds of the length. Comu u risultatu, a pianta serà più faciule per affichà freti è, in a primavera, dà più rimette.

Trasplante è multiplicazione di Mandeville

U bugiu di u Mandeville d'interiors deve esse trasplantatu ogni primavera. In u pignate nantu à u fondu aghjunghjenu una capanna bastonu larga di drenaggiu, è da un terrenu adattatu. Perchè u fiore hè bona terra fertili cù reazzione di u acidu. U sustrato hè prestu da parti equitazioni di foglia, turf, torba, sabbia è humus. I pianti ghjovani sò più prudutti nantu à un pezzu forti per parechji piezzi. L'Adulti Mandeville deve esse trasfurmatu da u metudu di u trasbattimentu: questu, i so radichi sò trasferitamente trasferitore à un pezzu novu senza purificazione di un cunse teranu. E, per voi, ùn si micca scurdatu chì Mandeville hè una liana, chì significa chì u fiore ci voli assistenza in a forma di una scala.

A ripruducazione di Mandeville hè pussibule da u metu di propagazione. Hè usatu in prima primavera o in a fine di l'estiu. In a primavera, i tagliati sò tagliati da i ghjovani rivolti, è in u vaghjimu - da i semi-estruiuti. Hè cunsigliatu di abbandunà e dui foglie in ogni stampa. I tarritorii cuglieri anu da esse trattatu cù fitoormane, è dopu furtificatu in un territoriu umdu compostu di sabbia, piccolo sphagnum moss. U traspurtadore si cuttule hè cupartu cun un cinematograficu o vetru è pusendu nantu à una tola calata.