Carne di carne cavallina - bona è mala

Ancu l'antichi tribbezi nomadi anu apprezzati i prufessiunità gustali è utile di a carne di cavalli. Oghje chì a carica di cavalli ùn hè micca un alimentu di travagliu, ma un numiru di persone crescenu sta carne in a so dieta.

Konin, hè una carne dietetica, chì hè assai faciule di digià, praticamenti ùn conta micca aminòlici allergenici, perchè e cose di i persone chì sò dietà è parenanu d'allergii.

I pruprietà ùtuosu di a carne di cavalli sò spiegati da u fattu chì cuntene un cuntenutu particularmente altu di proteina - quì hè di u 20 à u 25%, l'acqua in - 70-75% è solu 2-5% di grassu. U pruduttu hè riccu in vitamini A, B, E è PP, è ancu microelementi (magnesiu, ferru, sodium, fòsfori, cobre, potasio è altri).

L'usu di a carne di cavalli hè ancu chì aiuta per neutralizà a radiazzioni è altre effetti dannuci nantu à u corpu. Un altu cuntenutu di vitamini aiuta à migliurà a circulazioni di u sangue. A più chjave hè l'usu di a carne di cavalli per i obesessi, chì u so usu baixa u nivellu di u colesterolu in u sangue, migliurà i prucessi metabolichi in u corpu.

L'usu dieteticu di a carne di cavalli hè causatu da u cuntenutivu in grassu è un alt percentuali di prutini essenziale è aminociti. A carri assicurata cumporta contribuisce à a cura di i pila più. Ma eccu avete bisognu di pacienza: a carne di cavallu hè moltu più stretta chì l'altri tipi di carne, è per quessa a so preparazione devendia assai tempu.

Contraindicazioni è propietati dannuvuli

Pochî a carne di cavalli pò pò esse micca solu u bonu, ma ancu perde. A principal vantaxe di a carne di cavalli hè un cuntenuttu di carbuidrati pocu - menu d'un percentu. Per quessa, a carri cavalleria hè scanu pocu, sia una crescente per a diversità di bacteria. Quandu compra stu pruduttu, deve esse sicura chì hè frescu.

In quantu à contraindicazione, ùn sò micca avisi privati. Cum'è qualsiasi altru pruduttu, u cavalli hè utile in moderà. Fornite chì sta caratteristica hè l'unica fonte di prutezione, a dosa di u cunsigliu cunsigliata hè di 200 g per i femine è 400 g per l'omi, mentre ch'ellu mangianu è ricumandemu più à freti 3-4 volte à settimana.

U usu eccessivu di a carne di cavallu ameci à e malatie cardiovascular, per esempiu da u picciottu è l' inpertensionu , pò esse di diabete è l'osteoporosi.