Sulphur dioxide - l'effettu nantu à u corpu

Sfurtunatamente, l'industria alimentaria moderna ùn si faci senza l'usu di cunsirvatori. I Persuniani riegenani diferentamente à l'additivi tali, qualchissia riflissioni normalment, qualchissia parechje reazzione allergii, ma succede chì u corpu ferma seriu.

Oghje, unu di i cunservatori più populari di a produzzione d'alimentariu hè u diossidu di sulfu (E220). Questa sustanza pruteghja a so legumi, frutti, zoccu, botti à tagliu è altri prudutti, chì sò in dumande oghje in u ghjornu, da parechji bacteriasi, fungi è parassiti, prolongà a vita di i prudutti, stabilisci a colorazione.


Effutimu di diòxidu di sulfuri nantu à u corpu

U diossidu di sulfuru hè più spessu trova in dolci, in prudutti alcoolichi, in prudutti di zuccheri, processatu cù questa substancia frutte è ligumi . In regula, E220 cullò in u corpu umanu, oxidatu assai oxidatu è scumputu in l'urina, senza causà micca dannu a salute, ma hè chì u dirode di sulfu causa un dannu significativu, soprattuttu se a norma permissibile hè sopra.

Per principià ci hè necessariu di dicu chì entra in u stomacu di E220 destroys vitamin B1, u difettu di quale infatti affetta a cundizione umana. U diossidu sulfuriu pò pruvucà forti risultati allergii è ancu i tumuri canceru.

Inoltre, avete averari aduprà cù questu conservatore, e persone chì anu fallimentu corpusicatu, ma e persone chì anu soffrinu l'asma sò generalmente evitari u cunsumu di E220, tk. pò causà un attache forte di suffocazione, chì pò esse fatal. U diossidu sulfuricu hè capacitu di pruvucà un augmentu di l'acidità di u zucchero gourmet, chì pò esse assai periculoso per quelli chì anu una sesta d'ultima stomacu, gastritis o altre malatie gastrointestinali seriu.

Inoltre, E220 pò causà avvilinatu, i segni chì sò:

Per evitari tutti issi cunsiquenzi, hè bisognu di utilizà cum'è raramenti pussibulite alcune carbonate, cerveceria è di altre pruduttu chì cuntenenu diossidu sulfurosu. I vegetali è i frutti sò fatichi, puderanu quasi libirtà solu di l'E220, chì sò furmatu da sti prudutti. Per esempiu, u diossidu di zùcuru truvatu in frutti secchi pò esse rimettutu da solu si sò assai fugliati in acqua, è poi lavatu.