James Franco fubbe nantu à a tappa di a rivista per e minurità sessuale

Appena a serie di television di "Dvaika" pareva nantu à i scrini, in u quale l'attore americanu James Franco aghjunzione di dirittore. Inoltre, in a film rializeghja parechji rolli à u mumentu, chì face un interesse senza precedente frà i so fanni per sta cinta. Hè per quessa Ghjacumu pò esse vistutu nantu à e pagine di e diverse revulitarii è a publicazioni Out, chì publicheghja diversi articuli per i membri di i minurità sessuale, ùn era micca in a parti.

James Franco

Uni pochi parolle nantu à a mo vita persunale

In a so entrevista per Out, James toccu micca solu l'esfera prufessiunale, ma dinò a so vita persunale. Hè ciò chì l'actor disse:

"Per a prima volta, aghju pigliatu in una screen di cinema in 17 anni. Eru accussì catturutu da a professione di un attore chì ùn sò micca sapè quale potu cumparatu questu hobby. Pocu prestu prestu fama, soldi, fanne ... Comu, probabili, assai anu capitu, solu per elli, aghju avutu qualchì dependenza boni bona. Emu accuminzatu a abbuliscia u fugliale di l'alcoolate è a lumera Questa cuntinuò per un bellu pezzu, finu à ch'e aghju cuminciatu à sentu troppu infelicità è sulitariu. A l'età di 27, a sò avvistu chì, senza l'aiutu di un psicoterapeuta, ùn puderebbe fà. Dopu quì, sò un clienti di u duttore ».
James Franco nantu à e pagine persone

Dopu questu, Franco hà dettu qualchì parolle di cumu si tratta u trattamentu:

"Quelli chì sò in a presenza di u terapeuronu anu da sapè chì u trattamentu ùn hè micca solu di piglià i medicazione, ma ancu in diverse teràpi. Duranti i sessièimu ùn sapemu chì aghju piacevule è di ballu. E pi assai anni, aghju avutu a surfera è piglià lezioni di balli. Ai aiuta assai per distractà da a sulitudine è a vostra travagliu. Dopu sta terboterapia principià à travaglià, aghju realizatu chì in a me vita un novu capitu accumenza. Hè assai mpurtanti per mè cumprende chì ancu di attru è dirigenu quì sò parechje cose interessanti è sorpreneur ".
Free on the cover

James hà parlatu un pocu nantu à u so travagliu

Allora l'attore americanu dicidi di dilli un pocu di ciò chì hà sempri piace à fà in l'sfera prufessiunale:

"Puru u fattu chì iò solu sò piacimentu di l'attu, a più diretta vi porta a direzione. Durante a mo vita, aghju fattu assai filusufìa, un omu li criticavanu, qualcunu i admirabili, ma aghju fossu sparà. Per mè, questu hè un gran piaciri. E questu hè spartutu u fattu chì ùn vogliu micca a ghjucà a professione d'un attore. Inoltre, mi piace à scrive è scrive. Probabilizente, parechji sò chì sò senti à scrive memori. Parrannu di a mo vita sessuale è di questi momentu di quale hè assai difficiule di parlà.
Leghje ancu

Franco hà dettu da a serie "Dui"

In cunclusioni di a so intirvista, James hà dettu qualchì parolle da a pelicula "Dui", chì sarà liberatu u 10 di settembre. Eccu cumu chì Franco hà descrizzione stu prugettu:

"Dui" maturarà u visoru in u mondu di i 70 anni-80 di u seculu passatu. A trama di a serie hè stata fatta versu a industria pornográfica, prusperendu in Manhattan. Puderaghju dui frati chì guadagnani assai soldi nantu à pelle adulti. Inoltre à mè in a cinta serà a legendaria attrice Maggie Gyllenhaal, chì hà ghjucatu un impegnatore successu in questa zona. Scartate assai sceni cun ella è aghju gudutu di travaglià cù Maggie. Hè una stessa vera brava è talentista. Ci sò cuntentu ch'ella hà ingressu à a squadra "Twos".
Un disparu da a serie "Dui"