Emilie Clark spunta à novu in fronte di a camera senza rilevule di vrollà

Hè travagliu di travagliu - per ghjucà in una di i fantastichi più fantastichi di u nostru tempu! Emiliana Clark cuntinueghja per piace i fannijiet di u "Game of Thrones" cù u so corpu diliziosu. E faci cù l'alegria, senza recite à l'aiutu di i scumuti.

Quelli chì seguitanu dettu l 'avvenimenti di a serie, di sicuru prubabilamenti attraversu a quarta seria di a 6esta stagione. Sicondu a trama di l'episodiu, una bellezza bionda di sangue riali ùn anu vergogna à u so corpu eleganti. U focu à u tentu di u Dothraqi, chì eranu inattendu. Cum'è sapete, Deyneris ùn pò micca creme, postu chì u so corpu hè una supercapacità per esse immune à u focu.

Ricordatu chì in i primi tempi di a telesaggiu, l'attrìzia hà spustatu repetidamenti à u quadru. Fansu piaciu a manera chì i britannichi aduceru modu liberu in fronte di a camera. True, da a terza è quinta classi per u scrittore di a film, Emilia ùn anu più l'uppurtunità di facendu à l'audienza! Sta circustanza hà assai preoccupatu chì i fanatichi di u "Spartimentu di Trompi". In ogni modu, in a nova serie di stagione 6 ella restu novu nurmanna, dimustrendu un corpu chì evoca l'invidiusa di e donne è u piacè di l'omi.

Leghje ancu

L'attrìzia discrivia comu sentitu quandu a so nudità era in u centru

L'atrezzante attrìgina hà avutu una parolla cù rapprisintanti da a rivista Aste di l'opzione:

"Sì, aghju pigliatu un spaziu è ùn hà micca preparatu un" striptease "in fronte di a camera, accuminciannu cu a terza stagione. Ma sta volta i sputiche, perchè avianu esse fattu nantu à a trama di l'episodiu. Eccu u mo corpu! Sò felice chì ùn mi ùn ricusà micca di fà manifestazioni di mè, senza recite à l'aiutu di un doppiu. Per me sti mumenti di "esposizione" sò sempre cusì grande, à u gusani ... "

A questa scena in a serie hè stata suvitata una reazzjoni immediata di Jason Momoa, chì hà ghjucatu a moglia di Deeneris Targarien, Khala Drogo.

Postu in a so Instagram photo Emilia è firmatu a seguita: "I love you, la luna di a mo vita!".