George è Amalia Clooney hà datu una entrevista per u Reporter di Hollywood

U tabloid The Hollywood Reporter hè increditu, ùn solu ùn anu ricivutu una entrevista francu cù George Clooney nantu à u prattimentu di filmi di a so nova filma "Suburbicon", mentri u direttore è l'attistau fece risposte à e persone! Una maravigghia piaceva per i ghjurnalisti era a presenza in a corte di a so moglia Amal, chì hà ancu avanti i so emozioni nantu à a so mamma è a responsabilità parenti.

The Hollywood Reporter Cover

Senza distraisce di i meriti di l'attori Matt Damon è Julianne Moore, chì hà ghjucatu i roli principali in u novu film Clooney, tutta l'attenzione era centrale nantu à u direttore. Dedicò a prima parte di l'intervista à a cummedia, basatu annantu à l'scena di i fratelli Cohen, di prublemi di toleranza pulitica è di participazione civili, in u secondu, permetteu apartu u velu di a privacy è dicenu di a famiglia di Amal.

"Sò parenti cunzistenti per parechje motivi, i più evidenti sò età è teme di una nova etapa responsa in a vita! Malgradu, hà amparatu à cambià diaperi perfettamente è utteni un spéciale speciale in questu. Quandu u mo amicu vigiglia u prucessu, a ghjente pruveni à riri è rimarca ironica. Perchì tanti anni, ricusà à ririri di i zitelli è di a gamma chì mi meritava!

- Clooney hà avutu cun u surrisu.

Amalia è George Clooney

George hà noteu chì ùn era micca listatu per l'apparenza di dui ziteddi à u mumentu, perchè l'Amal è Amalu hà appruvatu solu un zitellu. In l'entrevista, ricurdava di visità un duttore è leghjendine a nutizie nantu à l'aspettu di gimelli in a so famiglia:

"Avemu vinutu à l'ultrasoniu pianificatu è in u tempu di l'esame u mèdicu dicia:" Vi viu un figliolu ", aghju rispostu:" Excelente ". Dopu una pauta curretta, u duttore aghjusta: "Vi vede u sicondu". Hè cuscinu, ùn avemu micca cridutu cù Amal, avemu dumandatu à vedaghjà novu, dopu avemu studiatu i documenti è tutte questu tempu hà avutu u sensu chì era certi tipi d'errore.

Amal era lacunaghju, capì chì u caratteru principale di l'intervista era u so maritu. Quandu si dumandò di ciò chì George Clooney hà surprisatu ultimamente, dissi senza esitazioni:

"Hè un pianu maravigliu!"

U ghjurnali dumandatu s'ellu avianu prutuntà di espansione a famiglia in l'avvene, o s'elli si firmavanu à dui babî.

"Avemu trattatu un certu sensu stu tema cù George, ma crede chì à a mo età ghjera tardu per penserà quì."

- Risposta Amal.

Leghje ancu

U momentu più memorable, sicondu Clooney, anu sempre cunsiderà a pruposta di a manu è u core di Amalia:

"Sò hè furtunatu è aghju assicuratu da questu ogni ghjornu, avà hà furtunatu in a me professione, carriera cù interessanti persone, ma a cima di a furtuna, possu cuntà a riunione cù Amal." Hè una donna ideale, cumpagna, amica è mamma. Aghju successatu in tuttu ciò ch'e avia avutu prughjettatu, ma aghju scuntatu una donna chì vogliu esse cum'è sempre è in ogni locu. Ci era davanti à ella per 20 minuti nantu à i mo ghjorni è l'aspittava per ellu decide, ora sò sicuru chì Amal ùn hà micca dubbiu nantu à a so scelta, è ella Sentì i sentimenti stessi à mè.