U ghjornu di maestru internaziunale

Ùn hè sicretu chì a professione di u maestru hè unu di i più impurtanti in u mondu. A furmazione di a parsunalità, u prucessu di a so formazione è a cognition hè in e mani di i maestri. U travagliu di un maestru prufessori hà assai impalpatu è impurtante per a sucetà. In qualse campo chì u maestru esse specializatu, hà ancu bisognu di truvà un accostu per ogni zitellu è aiutanu à scopre u so stessu putenziali, incoddu novi idee. A veces hè grazia à u travagliu qualificatu è scrupulevamenti di i maestri, chì i ghjenti scientisti, artisti, scrittori è pioneeri vennu à u mondu. Allora u ghjornu di u Maestru Internaziunale hè un vacanze chì hà speciale significatu per ogni persona. L'attenti à i duttori u ghjornu hè una caccia d'uttellu per ricurdà è ralegra à quelli chì èranu quà nantu à l'urighjini di a nostra vita.

In a festa internaziunali - U ghjornu di i Maestri, i genitori cun l'elli preparanu pè i grandi eventi à l'scola. Mentri di a zitella mandate u so felicità è quelli chì sò longu graduate di a scola. A festa di questu ghjornu à u livellu internaziunale hè ancu l'attrazione di l'attenzione publica à i prublemi di i maestri. A cura di quelli chì da i picculi anni dani u so amori è cura annu à fà milioni di persone in u mondu.

A storia di u ghjornu di u maestru

In i tempi Soviets, a data di u Dia di i Maestru Internaziunale ùn hè micca strittu. Dopu u 1965, nantu à u territoriu di a Unió Soviètica, sta festa hè celebrata u primu domenicu di uttrovi . In questu ghjornu, in più di i solenni cuncerti è i discorsi di i scoli, ci anu ancu premiu cerimonii per i maestri più boni. I diplomi d 'Honorati per quelli chì facenu una grande accatta à a sucità, anu datu da i capi di l'scole.

A basa di a celebrazione internaziunale di u ghjornu di u maestru hè statu dispostu per una cunferenza in Francia in u 1966, in u quadru di quale una discussione di i privileghji è di u statutu di i maestri hè statu fattu. Hè in questa cunferenza chì a data hè stata annunciata prima u 5 ottobre.

In u 1994, era decisu chì molti persone circa u mondu celebranu u ghjornu di i maestri internazionale. Questu annu, u 5 d'ottobre, per a prima volta, u ghjornu di u maestru era celebratu tutta u mondu. Ufficialmenti in questu centu cinthi di paesi accettanu i professori cù smillinati è fiori. In Russia, da u 1994, ancu u ghjornu di u maestru principia à celebrà u 5 di uttume. In ogni modu, certi paesi, com'è Bielorussia, Ucraina, Kazakhstan, Latvia e autri, anu celebra ancu questu ghjornu u primu domu d'uttrovi. In Russia, in un vacanze dedicatu à i duttori, ùn hè chjaru di cunsolta, ma ancu per urganizà "ghjorni d'autogvernamentu". Questa attività significa un tentativu da i pupulati per ghjucà u rolu di i maestri, è per evaluà a cumplessità di a professione. A su turne, i medichi pò rilassate è guderu di e vacanze.

In regula, in parechji paesi, sceglie u ghjornu chì u Cumenti di u Maestru Internaziunale hè cilibratu, hà stabilitu un ghjornu chì micca cascà fora durante i vacanze scoli. Per esempiu, in i rigali USA è i fiori à i duttori sò prisentati annantu u marti di a prima simana di maghju. U ghjornu di maestru nazionale quì anu stabilitu com'è unu di e festioni più impurtanti. In India, u Dia di i Maestru hè celebrata annu l'5 di sittemmiru. In onore di l'anniversariu di u seconda presidenta di l'India, u filusufu cum'è acadiusu Sarvapalli Radhakrishnan. In l'India, sta festa hè annullata in i scoli, in cunversu di quale hè una celebrazione alegre. In Armenia, ghjè accettatu u so avvenimentu solenni à u ghjornu di i Maestri, ma questu ghjornu hè ancu cunnessu cù a risurrezzione di fondi per sustene u settore d'educazione.

Prattìzii culturali è ghjorni di celebrazione di tutti i panii pò diferenzi, ma in tutte e parte di u mondu este ghjornu hè un momentu di gratitùdine per l'ingrossu travagliu, a patience è a cura di i nostri maestri.