U Dia da a Donna Rurali

U 15 di uttume - U ghjornu internaziunale di e donne Rurali A data cita hè pensata à ricurdà à u publicu di l'impurtanza di e donne in l'agricultura, anche u cambiamentu di l'urbanizazione.

Storia di i vacanze

L'iniziu per a celebrazione apparse in u 1995 à a IV Conferenza Naziunale di donne Nazione. Allora in Pekín, a risoluzione mai hà avutu u so status ufficiale, restendu solu una idea. U ghjornu di 15 d'una donna rurale hè un avvenimentu impurtante, chì hè statu ufficialement apruvatu solu da u 2007. L'Assimbrea Generale di l'ONU ricunniscì u grandu rolu è a cuntribuzione di e donne in agricultura. L'attività di e donne rurale crescenu a sicurezza di l'alimentariu è eradicate a poveria in i zoni rurale.

Sicondu statistiche, u numaru di e donne ingaghjati in "articuli" rurale righjunghji à una quartu di a populazione mundiale. U sviluppu di e zoni rurale è l'accumulazione di stati d'alimentari sò largamente annunziate per u travagliu di e donne. À u listessu tempu, ùn ponu micca prutezione protettiva di i so diritti à a tarra. Ùn sò micca sempre u ricivite serviziu qualità, sopratuttu se vene à a medicina, u creditu, l'educazione. Parechji urganisazione ponu battè per questi prublemi.

U ghjornu di a donna rurale: l'attività nantu à questu ghjornu

U ghjornu di una donna rurale, ghjè accustatu a urganizà una festa vera, un concerti, festa di massa. I seminariu sò urganizati pè e donne in paesi nantu à cumu migliurà a qualità di vita in u travagliu formale. Quantu piacevenu uttene rigali utili in forma di patenti per i cura medichi, certificati di soldi. Annu, u Cungghiu di a Cumpagnia Naziunale urganizeghja un cuncorsu chjamatu "Creatividad di a donna in a vita rurale". I vittori sò aspittendu i premiu bè, chì elli ricevenu in Ginevra in un cuncertu festiu.