Coghina cum'è un donu à un signori umani

L'scelta di un rigalu hè micca un fattu faciule, è vale aduprà ancu parechji funzioni folklori chì spiccianu assai chjaramente u significatu di questu o questu attribuiscenu.

A gente dice chì donne di i cutidianu cum'è un donu hè un prubleminu male. Sta superstition hè vinutu da noi di un passatu profunnu è hè cunnisciutu da guasi ogni persona. L'omu più anticu creia chì i rinculi eranu è arriniate hà in casu cunnessu cù e forze maligni. U cuteddu chì una persona chì hà ricevutu in rigalu hè un certu valore: credi ch'eddu pruvate penitenti , pene è piacè disgrazii à a vita di una persona chì hà ricivutu un rigalu. In a maiò parte di i casi, i dispunelli nascenu trà quelli chì lagnani è quelli chì anu ricivutu un tali presentimentu. Hè cresce chì l'oggettu daveru hè aftenu è tagliu alcune, ancu l'amizanza più forte.

Averaghju da da cutidà un donu à un omu?

Tali superstità sò diretti in relazione cù i tempi chì a ghjente crèdenu in magia è l'utilizate à ghjunghje à ghjunti scopi. Per tuttu u ritimu di rituali è i mischjuti, i maghi è chjamati fighjignani. A ghjente hà sempre avutu teme di quelli chì possanu u putere scuru è temia cum'è elli. Per quessa, l'attributi usati in a sorcellerie sò stati posti in a categuria di tematicu ppruvatu è avanzatu. Hè dunque da quì da quì, è andate à l'azzione di u mo signu di u cuteddu cum'è un rigalu per un omu è i disastri associati cun ellu.

Ci hè un signu più: a persona à quale ellu hà dettu u cultellu ci vole à dà u dirittu un testamentu o una munita è micca nunda di terribili. In questu casu, ùn ci hè micca un donu, ma un tipu di compra.

L'altri pirsunu u regali comu rigali? Hè nutate a tradizione di l'abitanti di u Caucasu. In questu paese, i cutidianu sò u rigalu valtu per un omu. In parechji paesi di l'asdi centri di l'Asia sò cunziddi un forti talismanu da i spiriti mali è e forzi maligni.

Pi cririri o micca in tali signori hè un affare privatu per tutti.