Cumu meditassi?

L'arti di meditazioni ciucciate l'abilità di cuntrullà i sentimenti è l'emozioni. Hè impurtante per sapè cumu per meditate adepià è perchè per valutà tutti i vantaghji. I scientisti anu fattu una grande parte di ricerca, gràzie à quale hè statu pussibule stabilisce chì a prutrazione di i tecnichi diffirenti permette una persona per attentamente à l'infurmazioni, hè più faciule per trasferisce u stress, fate l'energia è ùn sò spargugliatu da e cose innecesariu. A meditazioni aiuta per vaghjimu, dispensa à l'insomne ​​è à migliurà a salute generale.

Cumu cose accurdà a meditar?

A meditazione ùn hè micca un esempiu faciule, è per ottene u risultatu avete bisognu di passà assai tempu. Ci sò parechji cunsiglii chì sò impurtanti per esse cunsideratu per amparà à meditarè:

  1. Di grande impurtanza hè a postura corretta. Hè da esse tranquillitu, ma u corpu ùn deve esse in una pusizioni ghjustu. Ùn importa micca à esse in piena o in una sedia, u principale hè chì a volta è u collu sò ancu. Hè ricurdatu di mette e mani in i vostri ghjinochje, perchè e vostre mani sò indicati in altizza è a manca manca soporta u dirittu. Un altru puntu impurtante hè a lingua, a punta da quale devenu per cuntene à a larynx detta di i denti di fronte. Questu hè impurtante per pudè calà a mente. L'ùacchi ponu esse chjusi è ligeramente affissati.
  2. Fighjendu nantu à a manera di meditate adatta, vale de menziunà nantu à stu ditagliu impurtante cum'è l'ughjettu di meditazioni. Per ùn ùn sìanu allatu, hè impurtante di cuncentrazione di a mente nantu à l'ughjettu di meditazioni, per esempiu, a versione simplista hè respira . Fighjate a vostra inspirazione è l'exhalazione.
  3. Hè assai impurtanza hè u silenziu, è questu ùn hè micca solu per i sonus stranieri, ma ancu per voi internu. Hè cume chì tutte sse dividendu a mente di una persona in pezzi distinti chì ùn permettenu micca di cuncentrazione in l'urdossa. Ùn hè cunsigliatu di utilizà a musica forte, perchè pò esse solu un pianu faciule.
  4. A capiscenu di u tema - cumu si meditassi correttu, vale degnu di parlà di a freccia di repetizione di meditazioni è di a durazione. Per principianti, 10-15 minuti sò abbastanza, ma à u listessu tempu si valenu di trattà cusì frequentente. Hè vultu à stà à fà per meditazione chì duranu 45-60 minuti, è deve esse realizatu 2 volte per ghjornu.
  5. In quantu u locu è u tempu, sti paràmetri ùn importa micca. Pudete cuntene meditazione in casa, à u travagliu, in u trasportu è ancu in u caminu è di cursa. I vantaghji di i meditazioni domiciliali sò l'abilità di escludiri fatturi strani di irritanti è dedicate più tempu à stu prucessu.

Fighjendu cumu per amparà tutta appruntendu propiu, vale à dì di i sbagli. Ùn avete lettu mantras, prege o dice conspiracies, ricordate l'armonia interna è u silenziu. Rid your head of thoughts, cum'è creanu tenza innecesaria.

Per cumprende a manera di meditate in casa, cunzidiranu un esempiu di una di e meditazioni. Cuntene chì ùn viaghja micca interferiscenu è ùn ùn distraenu micca durante a sessione. Fate in a pusizioni dritta, cercache u to ochji è utilizate a vostra imaginazione. Parechji credi chì hè megliu meditatu in una stanza cambiata. In quantu à a imaginazione, hè necessariu di cuncentra micca in i parolle, ma in l'imagine. Ùn importa micca chì i stampi sò sfurati in primu, perchè dopu un pezzu, saranu chjaramente è culurite, più impurtanti, u sviluppu. Pruvate di rilassate, calma è ancu a vostra respirazione. Imagine in u boscu o in a spiaghja, in generale, l'imàgini deve esse cum'è cusì possible. Meditate tantìe possibbili senza perde u vostru pensamentu è sentenu di rilassazione.