Cumu restaurà l'aura?

A nostra aura hè un biòponda chì circundava ogni persona, centri d'energia, avè a principal concentrazione in i sette chakras . U culore di l'aura dipende nantu à quale u centru di u centru. In una persona sana, u flussu di energia hè armoniu, u so aura s'assumiglia à a forma di u ovu. Ma qualchì volta pudete osservà e caratteristiche trisce o scàrigu in l'aura. Per mezu di i so buchi, ci hè un sali graduali di energia, chì inevitabbile affetta u benessere. Fortunatamente, u nostru campu di biò pò esse rigiendate, cum'è i tessuti di u corpu fìsicu. È oghje avemu a parrarà cumu per restaurà l'aura.

Purificazione di l'aura per prichere

A preghjunu hè unu di i medicini più putenti per l'ànima ferita. In u mumentu di stà à sente o leghje pezze, i prucessi di microlitoghju passanu à u nostru corpu, chì liberanu energia additivi, è puru cunnetta l'energia di u biòperu cù l'energia divina quantum. Cusì, u nostru campu di bioluggiu scambià è crescenu, purificazione è restaurazione di l'aura si trova. Hè interessante chì e preghje di e diverse religione hanu annantu à a stessa forza di impattu nantu à ogni persona, invechja di a so religione.

Per lavà è rinuvà l'aura, ricursu à u metu di a prichera, almenu trè volte à u ghjornu. Hè megliu di leghje a prichera principali di a vostra religione sete volta - hè a ripetizioni sette volte chì saturassi è purificate l'aura quantu pussibule. Sì ùn avete micca impegata à alcuni riliggiuni, ricanusciennu ca Ddiu es unu, leghjite l 'setti preghjunzii canonichi per e diverse religioni. Una cannila addumata pruteghja l'effettu. Finite u rituali cù preghiera-gratitenza. Dopu tuttu, in un mondu di accusatori constante, spiegà a scurdari di l'agiu à l'esistenti.

Altre mèttru di pulizia l'aura:

Chì l'opzione ùn sia micca scelta, ùn si micca scurdatu chì di mantene a salute è a integrità di l'aura hè assai impurtante per "fà a vostra alma". Sentite emozioni pusitivi, amate à mè stessu, prudutti di gratitudine - è sarete ricumpià!