Perchè u cane si leccate e so gemme?

I nostri animali favurèghjani capisce quasi tuttu, ma ùn ponu esse tistimoniu a gratitenza, l'amuri, l'anghjuli o a gratitudi in parolle. Ùn sò micca limitati à u làscinu sante è ricchisce à l'altri misuri. A risposta à a quistione di perchè u cane lamia à i pedi di l'hoste deve esse cercatu in a psiculugia di l'animali. Hè necessariu tornu à l'urighjini, quandu l'antenati di i bistiali anu ancora staggione di criatura salvatica.

Perchè un cane làccu li gammi?

Qualchidunu pruvatu à spiegà tuttu u più simplice, dìssenu, u salitu nantu à a nostra pelle è l'animali lame da a persona da i dete, facendu per questa modalità insoliticu un deficit minerale. Per aghjurnà sta sustegnu à i vostri nutruti, puderete prufitizà è tuttu finiscinu quà. Ma a maiò parte di u cumpurtamentu obsesivu di a petite ùn ùn ferma. Sia in l'abitudini di tuttu ciò, o accumincianu propiu palisati psicologichi.

A risposta, perchè un cane piace u so pierammi di l'omu, pò ammuccià in u so subconscious. I parechji ciaravanu i cuccioli cù cura, pruvatu di prutezzione di l'infizzione, è cusì à i zitelli spettanu u so amori è a tendernessità. U ghjacu adultu vole ancu di risponde à qualcosa per u vostru care è affettu, còtti vulendu copià u cumpurtamentu di a to mamma.

Hè nutatu chì u cumpurtamentu hè più spessu osservatu in cuccioli, chì sò più propensi à a subordinazione. Tentannu à vede sottumessu, ci mettenu u maestru. In altru casu, stu cumpurtamentu hè necessariu per l'animali per atraientà l'attinzioni per elli. Ùn pudemu prima pudè spende à chjudarà i so pedi. Videndu cù ciò di devozione u ghjinuu u ghjinuesu cumu cun elli è si esprimenu u so amori, e persone aghji u rigalu pè i so parolle, trattà, pat, inspirate, chì una tale expression of sentiments simu assai. Hè chjaru chì i caricieddi ripetiri questu in u futuru, pensendu chì questu cumpurtamentu hè u modu ideali per avè da mette cura di a vostra persona.

Sì i patroni cum'è tali acti di a tutela, tuttu hè in modu. Ma quandu vi irritate, u cane cuntene è intrusivulà u to pede, da pruvà analisi u so cumpurtamentu. Sì cusì manifesta a so ubbidenza, poi forsi si pò cumportanu eccessivamente aggressivu versu a pet. Pruvate per parlà cù l'animali cchiu cuncepitu, riduce u tonu, pusendu cun ellu. Pruvate di reducià cù u ghjocu cun u stessu cungressu, cambià cambià per vultà verbalu è salute. Se u cucciu prupone cusì à chjave l'attenzione, poi esempiu di furzà i so azzioni, ùn li daricci micca per l'excessive caressing the delicatessine . Quandu avete capitu perchè u ghjocu ghjittassi i so ghjambi, questu costumitu hè più faciule per liberà.