Apparizione slava

Se generalizeghja tutti i cuncetti di u significatu di a parola "Slav", avemu the following definizione: un omu d'aspettu europeu, più altu di mediu, l'ochji bianchi (blu, verde, grisa, raramente marrone), capiddi di tutti i sfumaturi rossi: castagnina. U tipu slavicu hè cunsideratu cum'è a pupulazione di i paesi CIS, cù l'eccessione di l'Asia Centrale. Ma questu ùn hè micca tutti: i Slaves include femini da Polònia, a Repubblica Ceca, Slovakia, Serbie, Croazia, Macedonia, Bosnia è Bulgaria.

Ci hè una ipotesi chì i Slavi sò un gruppu di lingua, è micca una classificazione razia. A spessu, l'apparizione slave hè una mezcheta di e subcategorie Nordic e East Baltic - se sò i spazii sittintriunali. I Balcani è Ucrània appartenenu à u Sud.

Ci sò parechje ipote in quantu l'urìgine di a parolla "Slaves". U primu hè da a parolla ḱleu̯ "fame", "rumor". A seconda parola da a parolla hè "parlendu in a nostra manera". E in fattu, vinendu à queste paesi abbastanza rapidamente, cumincià à capiscenu a lingua lucali.

Per l'apparenza slave, i caratteristiche caratteristiche di a faccia sò sucidura è feminità . E facci europei sò più rossi è angularmenti spermati. A prisenza di u sangue Mongoloide in a razza Caucasoida hè evidenti da a rotundità di a fàccia è di i puggius protruding. Una parte di a pupulazione pò observà un tipu di pelle sparghieri .

Perdu in a muntagna

Un scupertu interessanti hè statu fattu da i circunsidenti - altu in a muntagna in a pruvincia di Nuristan in u cunfini di l'Afganistan cù u Pakistan hè abitata da u populu di Kalash. L'apparizione ùn hè micca diffirenti da Ryazan. A pelle bianca, l'occhi blu è l'oval faccia palesanu tutti i signali di l'apparizione slave. Kalash pridichja u paganismu è l'Islam.

Moda per u tipu Slavicu

U tipu slavicu di l'aspettu di a donna hè stata sempre da cantata da scrittori è poeti com'è un simbulu di u standard di bellezza è purità. Bellezza russa stati cun una cintura estrema è sicuru un bracciale oblicu à a cintura sò stampati da l'artisti. L'aparenza d'una ragazza d'apparizione slave hè diventata pupulari ancu durante a prima guerra mundiale, quandu a nubiltà si cuminciò à abbandunà a Russia. E belle-nobili, cù i so modelli eleganti, ùn avianu micca assai difficurtà à l'ottene "manichini" (quì si sò stati chjamati "manichi") per i travaglii di casa è e case di moda in Parigi. Famusu Cococanu Chanel amava à travaglià solu cù mudelli russii.

Oghje, nantu à i piste di uccidintali, i mudelli di i slaves sò torna torna difillante. Natalia Vodyanova, Alexandra Pivovarova, Irina Sheik, Yulia Musiychuk, Kristina Kulik - questa ùn hè micca tutta a lista di mudelli populari di l'apparizione slava di e donne.

А-ля рус

I so designatori sò più ghjustificate à i tradizzioni in a robba di ogni ghjornu è di a festa per l'apparizione slava. Un vistitu nìvuru classicu hè decoratu cù un broduzza distintiva è brillanti. Oghje, i devimu modèli cumplèttanu i totuluzzii d'accessori: sacchetti a mano e embutirati, braccialetti stampati di i folchi stampati.

A moda per tutti i Slavi è a Rusi diventa l'interessu constantu di i straneri è i nostri modi. Ulyana Sergienko hè ancu attivatu à prumove l'estilu Russu è u famosu Denis Simachev. In i so mudelli, Denis hè assai utilizzatu successu u hohlomu, diventa u so chip patentatu. U devotate ardenti di u stile Russu Vyacheslav Zaitsev, in un certu tempu, hà fattu cù attivamente introduttu à e massi.

U cumpunimentu usa liparosce di brillanti è ochji cù frecce.

Per l'imaghjini, ci sò cullati ghjustu o fogli in bocelli-campane cù una longhi maxi. I sò chjassi di Pavlovo Posad sò stati apprezzati da e figliole durante seculi. Oghje, e donne di moda riturnaru torna cun piacè à i mantelli d'avè avè, cummindo cun assai cosi.