Einzezziose per crecià u crescitu

Un 80%, u crescita umana hè predeterminata da i fatturi geneticu, ma u 20% restu hè ciò ch'è manghjemu è ciò chì facemu. Questu hè, da 1/5 u nostru crescornu depende di noi!

Comu sceglie l'eserciti?

Ci hè un esercitu speciale per crecià u crescita, cù quale pudete "crecer" da 5-10 cm in dui mesi. Stu furmazione stimula a zona di crescita in l'attizzioni tubulari è e vertebre, chì aiuta à aghjustà u scheletru.

In ogni casu, allungendu a spine, ùn deveru micca fà di furnisce cù musculi crescente. Se u settore di esercizii per crecià u crescita ùn hà micca sviluppatu un corset musculu, i musculi cumincionà à torrantà u crescenu di l'osse.

Hè particularmente impurtante prestu attirà à queste fattore quandu vi vene à esercize per incrementà u crescita di un zitellu. Mentre u zitellu speranza (è l'ossificazione di i picciotti hè cumpletu da l'età di 17), ùn pò micca riarcità pisci pisanti, sarà stumpy è curtu. U megliu esempiu sò i zitelli campagnoli.

Erizii fisiciali ideali per crecià u crescitu sò ponti alti è prossimu nantu à a barra. E duie esercizii stretch, allargate u scheletru, plus, dà una carica è in i musculi.

A turnstile permette di superà a gravità terrena, chì ghjè a causa diretta chì ci sò più basso ch'è pò esse. Dopu un sonnu di a notte, l'altitudine di una persona hè di 2-3 cm à altitudine, à a fine di u ghjornu sò i più bassu. A turnstile vi aiutà à mantene quessi 3 cm.

Eserciteghja chì stende com'è un esercitu per incrementà u crescenu di una persona hè dinò assai efficace, ma po esse bisognu di participà à a crescita di musculu cù l'aiutu di altri esercii.

Eserciti

Faremu u ioga per crecià u crescitu. Mentri u munnu scientificiu cunsiderà l'età di 25 anni di vultà in crescente, i maestri di yoga sò cunfidendu, a persona si crecerà tutta a so vita. A cosa principalu hè per ellu ùn intervene micca cù questu.

Per esse l'esercizii à beneficià, avete bisognu di abbandunà i malusori cagiunati chì oppressanu i prucessi di creazione, è ancu impedisce d'elevà pesi. Watch a vostra postura, include more protein in a vostra dieta. Un rolu especialu per u crescita hè ghjucatu da un sighu cumplicatu, postu chì sapemu chì l'hormone di a crescita hè prodotta solu in un sognu. Ricurdativi di sònnii cù una cascaredda da una altezza, affirmannu chì vo vulete cultivà? Forsi, grazi à l'esercii, vi visitaranu di novu.

  1. Arrassamu a tutti i quattru firmati, avemu intrudule a calata di u liceu in modu chì l'omopuli estendinu à a pelvis. A testa hè diretta, u peddu siparanu davanti. Cumpigliulemu un infernu in rispiru, avemu tutta a volta in l'exhalazione, riparà a pusizione. À l'ispirazioni avemu felu aghjustatu. L'annullamentu, aghjustemu u stomacu di a spine, l'appiegamu.
  2. Arrassamu in l'attitudine di u zitellu, stinendu i so braccialisamenti davanti ad ellu, basculendu è sguillà u corpu nantu à i so ghjinochje. I rigioni sò pudessi esse ghjustu o disposti à l'larghezza di a pelvis.
  3. Da quì ci andemu à a pusizione di u ghjacaru. A pelvis stende in altizza, i culori spinghji, i ghjinochje spicciate à bè, cù i tacchi ti dugnu. Dopu, ci pigliate à i peri cù e nostre mani, attaccanu un pocu, culligendu i nostri mani à i per culue. Tempi aprenu
  4. Ripiglià i nostri palme nantu à u pavimentu, cundùcelu u corpu, avvicina u ghjinochju di a vigna di a pusata, susciteghja a pernuttà in un angulu right angle. A minora a diventà è diventenu una pose di un archi. A perra hè dirta, u fala nantu à u pedicur. U pesu di u corpu in a parti di u ghjornu frontuellu (u ghjinochju ùn viaghja più allora u toe, hè intricate à l'angolo di 90 °) è e mani. Scatate i mani da u pianoforte, mette à nantu à a cintina, arrassate a nostra spalla. Regresu à a FE - facemu i mane di a manu à u pianu, sullivanu a cugliera trinchea, rinviu à a pernuttanza è cambiassi. Pigliemu un passu attornu cù a seconda volta è diventenu un archi, ripetendu a cumpressione di a cumparazione.
  5. IP - da a pusizione prelata torna à u rack in dui gammi cun un enfasi di e mani. E mani da u pianu ùn murenu micca, i lattuli curti, u bò sali santu. À l'exhalazione, circundà u spinu, nantu à l'ispirazioni avemu intricatu.
  6. Lentamente à a cima.