U ovu in una manera napulitana

Tutti quelli chì vedenu u scoperta detective famosa di a serie "Kamenskaya" ricordanu comu l'heroina principale cottò l'ova di u so maritu in u stil napulitanu, facenu à un cunceculu cù un pepino. Parechji sughjenu ancu per circà una ricetta per questa paglietta nantu à Internet o in numerosi libri in culinaria in a speranza di truvà una ricetta per questa alimentazioni. In fatti, si avete leghjite stu episodiu in u libru di Alexandra Marinina, nantu à i motivi di quale a film hè statu filmatu, hè vera chjaru chì l'situazione di a serie hè cambiatu in questu casu fora di u ricunniscenza. Circundendu qualchissia cunfrunta, solu cuminciari, ùn ci hè micca una quistione, è l'heroina di u libru preparanu l'ova in Napulitanu secondu a ricetta italiana. Ciò avemu dettu qualcume per implementà a casa è diventa u veru sapori Italianu, è ancu offre una variazioni di ovos di pelle , chì pò ancu esse servuti cum'è appetitori calde è friddi per una festa.

Comu cocilu ova u biancu - una ricetta classic

Ingredients:

Preparazione

Oghje di pollu nantu à scelta avemu pezzulamu durante deci minuti da avè l'ebbulginu, è avemu da scambià immediatamenti cù un battiu per un minutu in l'acqua di ghiaccio, è poi necevarè è tagliate in dui pareti uggetti.

Fatemu ancu coccu cocchi à prestu per l'arròcchinu, postu chì l'aghjunghje cù una terza parte di mantra, a mità di u furmagliu duru moltu, pimentu negru moltu o una misura di parechji tipi è l'agliu in spremuto, è poi aduprà da un pezzu grezzatu per foglie un tamantu adattatu. À a cima, purtammu l'alivi di l'ova cun un cut upward è armenu assai armi in a massa di u risottu. Fremenu l'alimentu cù l'oliu rimanente, asciugintà nantu à l'ortolanu (l'oliu duverebbe bè friddu), sprinkle cù un pappacatu picatu è l'furmagliu di furmagliu rimanenti.

Sughjettu solu di cocchi cupertu in un furna cale à 210 gradi per quinze minuti è pudemu serve, sparendu in porzi è traschendu ogni à un pianu.

Uova Ruffa in una manera napulitana

Ingredients:

Preparazione

Per cocchi in un ovu farinziu napulitanu, anu bisognu à fracete duro, nece è chjappu nantu à a mità è a mità. Furmà u pratu di risottu finu à u solidu, mischjà cù una mezzo più grande di u furmagliu rossu, squeezed out with all, chapuzzu in umanità è staghjendi cù salinu è pimentu. Fate a massa rimettiva di l'ode, pusendu in un tank per fugliale, tatuar u fossu furmatu di furmagliu è mandate per parechji minuti in un fornu calatu. Prima di serve, frettu u platu cù un pappacciu picatu è u pappacciu.

Oghje napulitani sò spessu cuglieriatu cù l'aghjuntu di altri ingredienti, cum'è u cani grùattu o a u fugliutu perchinu in a massa di rossu, è aghjunghje chisuri verdi o vario vegetale. Ci hè ancu una verrazza bugia di u pranzu, chì implica l'aghjunzione di uvizziu crudu à u rossu è a furmazione di l'alimentazione in a forma di una cassola.

In più di u pezzu tradiziunale, l'aromaticu aranciante è latinu scritta ancu in u pianu. Puderete aghjunghje à u gustu di furnisce l'alimentu in u fornu.