Ashley Graham pruvò à una frivola image di picciotta Pin-up!

Magazine New York Magazine, cù u sustegnu di i fotògrafi Maurizio Cattelan è Pierpaolo Ferrari, hà decisu di turnà à a cultura pop di u XXesimu seculu, cù i tipi di i famiglii di ragazza stiluttata. Per effettu massimu, ùn invitonu micca un mudellu in miniatura, ma Ashley Graham, cunnisciutu per i so formi seducenti.

U mudellu cù piacè cambia l'imagine

Pensemu chì a cultura di pin-up hè cunnisciuta da a fine di u XIX seculu, ma era più famosa in l'anni 1940. I fotografici è e fotografici di e zitelli in frutti fuglioli, illustrati nantu à i calendari è usatu in campagna di publicità americana. I mudelli Pin-up eranu allu icone di stile, imitatu da elli!

A Storia di Solu di u fattu di settembre facianu una splutazioni di emozioni è elogiosi di l'amatori. Prima di a lenti di i fottografi italiani, hè statu trasfurmata parechji volte. In u princìpiu, era u capeddu rosso rilassatu, un scogliu eccettuu è una figura di leopardi sprissivi. A rosa russa à i pedi di una bellezza sulterna, ùn era stata attentata da qualcosa!

Ashley in leopard image

A stampa appressu, assai com'è a vostra attrice prussiana Marilyn Monroe. Ashley pruvò à una parrucca di platinu rossa è hà guardatu a vista, era questa parte di a foto chì hà causatu a più emozioni è cumplimenti! Comu mai, Ashley hà amatu a sughjettu di ritrattu, l'oppurtunità di scurdà di i cumplicati è accusatori di esse pisati.

In l'imagine di Marilyn?
Aghju constantemente told in l'agenzie di i paràmetri di u mo corpu, i me amichi sò sempre u ricchizza u culore di a pelle. Invece questu chì i Latinos puderanu tènniru sta pressione, fà u so modu à u mondu di a moda è aiuta ancu altri mudelli cum'è mè. Parlendu di cunfessera è di discriminazione, vogliate a ghjente di cambià a so attitudina è l'apprendre à rispittà à l'altri, à diffirenza.
Leghje ancu
Ashley amori ritratti pruvucatori

Avemu sempre chì ùn ci hè nisuna postura cun sulu valuta in a forma è di grandezza di mudelli in u mondu di a moda. In u frivaru, a rivista Sportivi Illustrated accusatu di retouching e "riducendu" a figura di Ashley, chjamatu l'oghjettività, è a semana passata, u tabloid hè statu justificatu per a nova campata di PR di a linia di bagnu è a "propagazione di l'obesità".