Perchè u mo barbuni scarrafete?

I siggiati assuciati cù l'occurrence di pruritus in parechji partiti di u corpu permanecianu pertinenti per un perdu perdudu di tempu. Gratu à tutti, ogni persona pò appruntate di parechje avvenimenti futuri. Un signu chì spiega per questu quì a varvaretta hè pruneta parechje interpretazioni, per quessa esse paragunatu cù a vita verita. Hè mpurtunatu per esse l'altri prucessione di prucidi, per esempiu, una muccuna di insecte o a presenza di irritazioni.

Perchè u mo barbuni scarrafete?

Ancu i nostri babbi cose chì l'itching in questa parte di u corpu hà da fà cù a data romantica. Se ti piace una persona è in u pensamentu di a reunione, a toca hè sbattuta, pudete assicurà chì tuttu finisci cù riesce. Hè impurtante piglià in cuntà chì u signu ùn dice micca chì i rilazioni si sò felice, perchè esse dumandà assai sforzu. Per e persone in relazioni, a pruva in questa parte di a testa pudete indicà chì una persona amata hè in ghjilosu. Hè vale a cura è ùn pruvucari un cumpagnu, perchè chistu pò guidà à parting.

A raghjoni chì u varvarottu di u drittu drittu hè piazzatu pò avè un caratteru negativu è significheghja l'approcciu di qualche tipu di prublemi. Ancu ponu esse una adverna chì ci hè risicu di sviluppà un cunflittu seriu chì pò esse risultatu in una lotta. Se a pruvazione apparente à u partitu hè una bona signa, indicando chì prontu a persona riceve amichevuli piacè, è ancu pudete cuntà cun solu risuluzione successiva di prublemi.

Ci hè una altra interpretazione di l'omens, perchè a varvarottima hè prucia. Oghje, i nostri ancestori associate prucia in questa alte cù a salute umana. Sì u pugnu hè forti sbattighjate, poi, prestu, qualchissia tipu di malatia pò esalté, è un parente abbughjatu o l'amicu. Per ristreghje u circhiu, ci hè un esclaratzu chì sta persona hà avutu una bristle o una barba. Se avete chì l'altri pruva sottu à u mandibule, volenu chì qualchissimu spettaghjanu è ghjovanu in a so vita.

Ogni supersezzioni annantu à u mandibulu

S'ellu in questa parte di u capu ci hè un pimple que pica è fate, in u futuru vicinu, qualcunu di i praticati vicinu sarà gravemente malignate. Ci hè un signu chì permettenu di parlà di u caratteru di una persona. Per esempiu, i titulari di dimples à u coddu sò naturi contradictori. U barbatu pesante indipezza è l'egoistu.

Tuttu avè u dirittu di decide per ellu stessu per ghjunghje à sinistra o micca, ma vale di ricurdà chì cuntenenu a saviezza di i babbi chì anu più d'una volta cunvinta di a veracità di a supersticione.