Vacanze in u Carpathian in l'estate

Carpati - una regione muntosa di u Uccidente uccidintali. Natura generosamente dotata da a so ricchezza u Catupianu ucrainu, sorinissima è fascinante à a stessa è a so bellezza è a unicitati. Ritorna in i Carpati anu sempre sempre in unforgettable in ogni mumentu di l'annu, ma per pudè a godiri piacè di i paisaghji scenicultori, hè megliu per andà in a muntagna, sicuru, in l'estiu.

Sights of the Carpathians

Tutti i posti di sta stessa terra pò esse divisa in trè gruppi:

  1. Naturale (muntosi, cascate, parchi naziunali, laghi);
  2. Storichi (tempos, monasteri, monumenti di l'architettura);
  3. Ethnographic (musei, kolyba, mercati di souvenir).

I posti cchiù famusi in i Carpathiani sò: resorts di l'isula, u Monte Goverla, u museu "Scopre è rafting", u lavu "Sinevir", "Salvaje", "Mortu", u valdu di u narciso, i rocchi "Dovbusha" è "Urychi", u monasteru in a roccia " A cascata di Rozgirche, a cascata di Kamenka, Shipot, Maniavsky, Maniavsky Skeet, Zhonetsky, Smerekovaya Kamen rocchi, u vulcanu Starunya, Pikuy mountain, Parashka.

Senderismo in u Carpathian - cum'è questi chì amare a vita salvatica, chì vulete sentu à l'arrimage di u mondu è acquistà una sapori inolvidable. In i campagni vi pò esse stupitu ancu da u tempu: u sole, a piova è u ventile si sò alternate frecuenthe è arbitrariamente.

U puntu più altu hè micca solu u Carpathian, ma ancu u tutale di u Ucrania - Muntagna Goverla. L'altitudine hè 2061 m. U nomu "Hoverla" hè traduciutu da l'Ungàiddu cum'è "montagna di neve". A muntagna hè un tipu di simbulu d'Ucrania, chì parechji turisti sòni cunchjate.

I laghi salati in i Carpati sò longu cunnisciutu per u so putenzi cicatrisivu. Unu di i posti più apprezzati per i paisani è ricerche is Laghi Solotvinskie. Eranu furmati in i cinquanta di u seculu passatu. In u lavu puderà natà tuttu l'annu, cum'è a temperatura di l'acqua ùn sia micca sopra à 17 ° C.

Cascate in i Carpati sò veramente u più beddu di i so criaturi di a natura. Ogni ghjornu hè bella è unicu in u so modu. A più alta cascata hè Maniavsky, a so alte hè 24 m.

U restu attivu in i Carpathiani ricugghià i so fanelli sò micca solu da l'Ucraina, ma ancu da u mondu. È ùn hè micca un accidentu, perchè e muntagne darà assai oportunità per pruvà è aventura: camminendu, cicliste, scogliu, rafting on rapids of Carpathian mountain rivers.

Ritorna in i Carpathians in l'eco-stile - una grande chance per rilassate in u campu, per sentu u culore lucale, di diventà pesca, à riunioni di funghi , di pianti medicinali, di baga. Arricchate un impostu naturali di a energia per tuttu u settore annu.