Chì l'omu pensanu à e donne?

I donne pò parlà è pensanu à l'omi per ora. È veramente ti piace à capì - chì volenu l'omi pensanu à e donne è cumu si sentenu micca?

Eppuru u sessu forte hà qualcosa di credinenzi è attitudini firmate, ùn ponu esse dichjaratu chì tutti l'omi pensanu à tuttu. Ogni omu hà u so valori, i so scopi è e preferenze. È tutti sò i so gustu stessu. Per quessa, ùn pudemu parlà micca solu di alcuni cumuni per tutti i tendenzi. Allora, chì fate chì a maiò parte di l'omi pensanu à parechji femine?

Cumu si sentenu vicinu à e vergini è chì pensanu di elli?

Per parechji omi, a virginità hè a virtù più impurtante è u valore più grande di una zitella. Parra di a so pudoressa è a purità interna. Ma alcuni di elli sò sempre di teme per entra in relazioni strethe cù zitelli senza principianti perchè a so sensibilita pervevule, a vulnerabilità è u fattu chì "ci anu bisognu à esse cù a so sposa, perchè ella hà pigliatu l'affare è ella ferma a ferita si u so primu omu da ella andaraghju. A terza categuria d'omi pensa di vèrgini di modu differente, dicendu chì in a so "innocenza ùn ci hè nunda bè". I pensanu chì e cose sò solu "ùn ne micca necessariu da qualcunu", sò sottopenniati è avè "un munzuni di complexi nantu à u so corpu è l'apparenza" o a poca selfestimu, o trovani sceghji, sguassà è ùn sanu micca quì chì volenu.

I pinsamenti di l'omi sò cusì sfarenti perchè tutti volenu cose fattu di e donne. Quelli chì cercanu l'intrattenimentu, u sessu senza obligazioni è i relazioni faciuli, ùn apprezzà a virginità di a nina. E se un omu hè impurtante per truvà unu per quale ellu serà l'unicu - a virginità ùn pare micca un disassotazione. Hè tuttu.

Chì l'avè pensanu à e donne è i mistieri?

Omi dicenu: "A mòglia hè un modu organizzatu di vita, affidà trincu è stabile. Una patrona li duna viva sessu è passioni, cunfidenza in a vostra forza è l'irresistibilità . È in fattu, l'uperazione è l'estabilizazione sò più impurtante da passione sessuale in parte. Per quessa, l'omi raramente si abbandunonu e so dumande è pruvate à scopre i so avventura. E se cambienu per sicretu - a ghjente valore a so famiglia è valurizà a so mòglia, ùn vulianu perdè.

"A moglia hè una persona nativa è ùn puderebbe figurà a mo vita senza ella. È sentenzi per una mistress è l'excitazione sessuale à u tempu, è ci hè un desideriu per annunziate a relazione cù ella . " L'omu cambiassi, simu succumbing à l'instinct, solu perchè u sessu per elli ùn hè micca listessa per a fimmini. Ùn si pò micca è ùn volenu viaghjà senza e so mòglie, perchè ùn andonu da elli. In quantu à i mistressi - l'omi pò pensanu à sente cun preziosa: "Viaghjà cum'è una donna pò essa cumplicata; chì sò i so principes murali, se ella dorme cù un omu maritatu è induve hè a guarantiscia ch'ella ùn passava da mè?

Chì l'avè pensanu à l'aspettu di e donne?

Un omu chì anu da sempre, u so cumpagnu hè ricuperu o perdutu pisu, sese rascià e so pere o micca, per sapone d'ella è di pimpiuli è s'ellu hà tingenu i so capelli. Ma solu per una cundizione - se este omu ama una donna. "Ùn simu micca persichi è tutti avemu avutu. Hè solu chì ùn avemu micca cura si sìammu veramente in amore, " dicenu.

Chì l'avè pensanu à l'amore è u matrimoniu?

"Ùn avemu micca paura di a marcha di Mendelssohn" . Omi, cum'è e donne, fighjenu u so sceltu, flirtu cù ella, studiau. Ùn vò micca à fà affruntà cun l'azziuni prima ch'elli sìanu veramente sicuri chì sta donna hè ghjustu per elli. Dopu tuttu, e so sposi parranu ancu a manera.

Ma ancu quandu i so sentimenti sò forti, ùn anu micca parlatu di elli è spessu ùn si ripetiremu chì ùn anu mai uttene u so amatu. I pensanu chì deve esse claramente, cum'è questu. I pensanu: "Se stà quì, cun voi - voi hè a mo donna è sò bonu vicinu à voi. Si era mali per mè, abbandunassi "

I solu i giovani prefettenu per vede l'attitudini in scrittura, micca in parolle.