Agamon Ahulu Park

In Israele, un gran numaru di parchi e riserve naziunali. A maiò parte di u turista tende à visità in l'estate, quandu a natura si distenu di i culori più brillanti è più ghjuvuli. In ogni casu, ci hè un parcu chì accetta a maiò parte di i quelli chì sò assai opposti, à a fini di u vaghjimu è à a primavera. Questu hè u Parque Agamon Ahula, chì ghjè in u Parque Nacional Hula . Questu hè spiegatu solu: l'attrazione principali di questu locu sò munzensi enormi di avere migratori chì si firmanu in u Hula Valley per u restu di un volu longu.

Storia di u Parcu Naziunali

Ciò chì hè stata a realizazione di l'ultimi 100 anni in u Vallu Hula hè una prova diretta chì nunda in a natura hè casuale. Qualchese intrusioni di una persona in i so leghje pò esse disprezzu di grande cunsiquenzi.

U Kinerit era sempre famosa per a so pulitica è era a prima fonte di l'acqua potable per a tutta a regione. È u sicrettu era simulu assai. U fiumu Giurdanu, purtendu i so acqui di Kinerite, passava per un picculu lagune Hula, chì, per via di turfoni, era un tipu di settler-filtru, induve l'acqua era pulita naturale.

Ma à a fine di u XIX seculu, a persone cumincià à praticà in una vaddi pantale. Questi stabilimenti ùn pò micca esse chjamatu prospiru. In ghjiru stessu micca iġeni, l'autori turchi impediscenu e custruennu casi l'abitanti, cusì tutti ci vivi in ​​corti di papiru, e persone fallevanu ogni ghjornu da malaria. U mutivu di tutti questi disastri era chì i novi abitanti di u Vallu Hula vittiru à i paludi lucali, per quessa, spessu si vultonu à i córpi superiore per aiutà di scorri, ancu in villaggi beduini, anu scrittu ancu canti.

Dopu à u 1950, travagliate attivi nantu à u riclaziu di a terra fù realizatu, ma solu dopu a so cumplitamentu, questu fiertà era fatta. L'acqua da u Ghjenuvatu andò direttamentu à Kinerita per traversu i canali di divèrtir, ignore l'urge di u sedimentu anticipu è a filtrazione. A qualità di l'acqua più fresca in u paese hà brusgiamente deteriorata.

Ma l'ecosistema di u vallée a più. Parechji rapprisintanti di flora è fauna scumparianu, l'avè migratori eranu in periculu, quelli longu usavanu a sponda di u lagu Hula per u restu durante a migrazione.

In u 1990, un prugettu novu hè stata avvistu à restaurà l'equilibriu naturali di u vallée è rende l'anticu ecosistema. I tarri di i terreni previamente sguttati erani novamenti torrente, u lagcamu artificiali Agamon Ahulu hè statu creatu. Firuggi è e timpeste di pugnale spina. Ancu anu sappiutu adattà una parti separata di a vaddi per u travagliu agriculu. Oghje, cuddinu di cultillà u granu, cacahuenti, corn, cotto, ligumi, corsi di furmagliu, frutti.

Ciò chì vede?

Hannu accadutu chì a maiò parte di i rotti migratori passanu per u Vallu Hula. E datu i cundizioni favurevoli per u restu da un volu longu, ùn hè micca surprisante chì parechje paixi migratori ghjucanu quì. Inoltre, sicondu l'osservazioni di l'ornitoloogi lucali, certi poni avemu cambiatu i so piani nantu à strada, è chì, micca avè alcuni à l'Africa calda, sò inverndu in Israele.

Agamon Akhula Park visita di più di 390 spezie d'aus. Frà questu: piscarii, cranes, cormoranti, eagles marini, garons, pelicans, ruffians, caravaykas e assai altri. Avutri migratori si firmavanu solu in l'area di u Canali di Panamà. À a sera in u migru di u prucessu di migrazzioni, ponu osservà quì una scena sorprenente - u celu ghjittassi literalmenti negra di e bandine d'avè chì volenu per a notte à u lavu.

In u parcu, Agamon Ahul anche ancu parechji animali (gatti salvatichi, muskrats, i foglie, bufalini, lontri, tortuglia). Ci hè assai pezzi di u lavu artificiale. U munnu di a pianta hè rapprisintatu da una larga varietà. L'orgogliu particulari di a riserva sò cunghjetti di u papiru salvaticu, chì di qualchì luntanu s'assumiglia una gran dente.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

U Parque Agamon Akhula pò esse ghjunta solu cù trasportu persunali o di scola. I buses ùn vanu quì.

Se viaghjate in car, seguite a strada N ° 90 à l'intruduzione di Yesod HaMa'ale. Dopu u cungressu, hà bisognu di ridu un kilometru. Ci hè un signu longu à a strada, perchè vene difficiule per perdisce.