Vigutta spiraeus - pianta è cura

Spirea hè un arbulu assai dicorativu cù bè rami longu è curvosi è longu. I paesi di spirea sò ancu cunnisciuti da u nome "tavolga". Da u puntu di vista cusì scientificu, stu nomu hè erroniu, perchè rapprisentanti di u genus di u Tavolga ùn si sò parechji spiraea in l'apparenza, ma sò erbassani in quantu à nome shrubby.

In questu articulu, parlaremu di una di e variità di spiraea - i spiriti di u wangutta è e peculiarità di a so pianta è esci.

Vangutta Speedway: description

Spiraea grisa wangutta hè un hibridu trà sphère Cantonese è spirea trilobate. Esternamente, a pianta pari com'è un arbulu dicurativu cumpletu cù longu ramulate finamente, curvatu bè immersi, chì hè spessu usatu per creà serpenti . L'alte averagee di l'arbulu hè 15, -2 m. Leaves cogged, obovate, naked. Puderanu trè o cinque spunati, finu à 4 cm. A superficia superiore di a foglia hè verde scuru, u più bassu hè blu, è in u vaghjimu i foglie sò dipinti in un tonalitariu rougesu.

E numechi inflorescenzi hemisphericale sò situati longu di a longu di i rami. I fiori pò esse di culore diffirenti (sicondu a variità), u so diamitru mediu hè 0.6 cm.

A piantazione spiraea wangutta

L'scelta di u tempu di piantazione di spirali dipende da u tempu di u so fiore. Spirea pò manca in primavera (aprile à maghju), in l'estiu (ghjugnu-juliu) o in u vaghjimu (à settembre-settembre). L'arbureti primavera-primavera hè stata trasplantata in u vaghjimu, dopu chì e fiorite falate sanu. Autumnnetting varietà di spiriti sò più recante replanted in a primavera, ma hè bisognu di fà quì prima chì a foglie foglie. I variità di Letnetsvetuschie pò esse trasplante in primavera è in u vaghjimu. U regula principali hè di trasplante una spiraea senza folli - postu chì si cadunu o in foncioni.

Perchè spiraea hè capaci di rializà bè rivolti, cusì è sicuru chì a parte di terra è u sistema di a radicali sò proporcionate durante u trasplante. À l'aghjunte d'arrabbiuli, cippanu fruttu d'excevvi, è cun un sistema radicali rossu, diluce.

Quandu transplantanu spiraea, cura l'umidità suficiente. In casu di traspurtallu un machja cun un sistema di razziu chjusu, vi assicurà à vende l'acqua cù eterna (pudete ancu impregnate a razzi per parechje ordu in l'acqua). Puderete, reguernendu a spire ùn hè micca nicessariu - hà da truvà acqua nantu à ellu stessu. A fertilità di u tarrenu ùn hè micca un esigenza chjaru per questa pianta - a spiraea criscinu ancu in i paischi poviri.

Hè megliu per plantà arbusti in spazii sole, à l'estremu, in a penumbra. A mancanza di luce di u sole accetta a spirea decorativa - ùn sia micca assai abbunnanti.

Vanguette in espirale: poda

Uni pochi anni da a pianta, i arbusti ponu esse risidui. A nicissità per un tali prucessu hè assai sèmplice per stabilisce - vi cuntene l'esposizione di e rami, u so scumparu, è l'inflorescenza scumparanu. In questu casu, avete esse tagliatu i rami "nantu à u stump" - quellu chì hè vicinu à u livante più possibili. A prucedura, anche radicale, ma assai efficace - dopu chì spiraea hè in volte più attrattiva.

À l'arbureti più splendidali, spirea precisa ancu una prudinanza di iegge rigulare - ogni vaghjimu, sguassate i ferii malati, malati è affiche.

Vangutta spiraeus: ripruducazione

Spiraea Vangutta hà dui modi di ripruducazione: tagliati è semi. U primu mètudu hè assai cumuni è cumminenu, perchè a ghjerminazione di e sementi spessu ùn ponu micca à u 5%.

Per escete l'usu di stagione semi eddi. Sò posti in un sustrato di sabbia è turf (1: 1) è posta in un invernu cun u nivellu di umidità. L'annu dopu (in primavera), i piatti ghjovani pruducini in e casali sulle.