Marantha tri-color - pianta preghiera

A pianta di trecolassi è preghiera hè una pianta herbáceana di u listessu nome cù l'urighjina da u terri pantanicu di l'America Centrale è Sudamérica. U rapprisentanu dicurativu di questu fiori mi piace assai brillanti. È ùn hè micca da a traspirazione di u fieru di u tri-culu. In fatti, i so fiori, chì parevanu attu di l'estiu, fate micca discretu. L'arbureti aperti longu à 15 cm longu sò distinti da una colorazione efficace: stessi è spots di parechji culori sò visibili nantu à un fondo verde o scuru. In a maranta di tranquillamenti, ci hè una altra fattura - una retazioni à l'illuminazione. In un ambientu còmicu, i so foglie sò situati cù a rosette aperta in orizzontale, è in casu di mancanza di lumera, i foglie si righghjenu in verticalità è di plegà. Hè per quessa a pianta riceve u nome di a prichera.

Maranta tricolore - cura

Prima di tuttu, hè impurtante per u fiore in truvà u locu perchè - hà bisogni luminari diffusa. L'annunziu di u sole di diretta pruduce un culore biancu da e foglie è i credi nantu ad elli. Un territoriu troppu scuru ancu avè perffè annantu à l'statu di e foglie di a strada. Inoltre, a pianta hè abbastanza termofílica, è perchè ùn mette u pote cun ella vicinu à a finestra in l'invernu. Cumu serà sensu a +16 gradi in l'invernu è +22 + 24 gradi in l'estiu. Ma l'arrowroot ùn ci piace corsi è i cambiamenti di temperatura.

À l'assistenza di u fiore, l'arriciu chjappu, hè impurtante per adherisce u regnu di irrigazione appressu. À l'estiu, duverà esse realizatu tutta di trè o quattru ghjorni, senza chì u terre spiegà. In l 'invernu, a pianta hè acquista cù acqua cale, quandu a terra sata fora. Assicuratevi chì a fiore ùn hè micca disprezzu - cù una mancanza d'umidità, i so rifletti. Maranta amarà spraying freti. True, l'acqua apprufia hè adattatu per questu, altri chì e foglie averanu manicureschi bianchi.

In a staghjunazione - da a mità di a primavera è à u vaghjimu - u marante tricolore pò esse nutrittu cù fertilizanti cumplessi in forma di liquidità ogni dui simani. A strada, a pianta ùn piace micca una sopra massa di fertilizzanti, dunque hè cunsigliu di seguità a dosa.

Trasplante è ripruduce di trecolate

Ogni annu in a primavera, un trasplante di trecolosità hè necessariu. U tarritoriu per a pianta deve esse cumposta di torba, humus è terre di l'arba in u listessu ratio. Ùn hè micca minatu per aghjunghje una petite quantità di terra cuniferu. Hè ricumandemu per ellu un teschio di tricolore per un marante, ma micca prufonda. Quandu si traspurizeghja, fate sempre una strata di drenagiu - foglia dilata.

In quantu à a riprutazione di a pianta, ci sò parechje modi. À u primu - a divisioni di l'arbulu - in a primavera durante u trasplante di a terra u focu di u rizoma si deve esse divisu in dui o trè pratiche in tale manera chì ogni tuberu hà avutu parechje boni razzii è fogli. Ogni scrizzione "ghjovana" ci vole à pona in un pezzu petu è coperto cù un saccu di plastica finu à chì i fiori sò eranu arradicati. U metudu spiatatu hè più spessu usatu, postu chì hè u più efficace.

Duranti i stagioni in l'estiu, rimanni 8-10 cm u tempu sò stati chjappi in a cantina apicale di u mantellu è posta in un cuntinuu cù l'acqua finu radichi. Dopu à questu, i pianti sò trasplante in una pignatta cù un sustrato perparatu.

Malati è peste di un trecolate

I pesti principalu di l'arricavata sò spider aridi è tripsi , chì sò generalmente apparentanu cù una sequità di l'aria in l'abitazione. Per disperse di elle aiutanu l'insecticidi è a pulitura sistematica di a pianta. A mancanza di umidità indica amarela è ca fanu. Cù irrigazioni irregulari di u paese vicinu à u mantellu, u folla tricolore hè diventata cù spotsi è dobetti. È se l'estremità di e foglie sò stati vannati di u giallu, hè cunsigliu per fà fertilizazione addizzjonali.