Tuggliu di u tabacco in casa

U tabacco uccidinaghju in casa, anche a tendenza generali di tèrmulu di tettu, hè avè divintatu pupularità. U puntu tutale hè chì u tabacco struvatu in u polu hè un rimediu naturali efficace per u cuntrollu di pesti. Inoltre, certi ricetti di medicina tradiziunale recommandenu chì a foglia di tabacco s'utilice in a fabricazione di prudutti medicinali per l'usu esternu. Perchè à parechji ghjardinari, a dumanda hè propiu: cumu vulete cultivà u tabacco in casa?

Dopu avè dicisu di cumincià aduprà u tabacco a domiciliu, deve esse cunsideratu chì i qualità gustativi di u pruduttu dipende nantu à u terrenu è in u locu induve a cultura si sviluppa. Cusì, per esempiu, a texturizazione di e foglie di una pianta crescita in terri cun un liveddu di umidità è un cuntenutu minimu di salumi minerali serà assai fino, è u machorka ùn sarà micca aromaticu. È, in cunversu, in a machja cultivata nantu à u fogliu di terra o di legnu, i foglie saranu chjuchi, ma densi è fragrancesti.

Un tabacco chì cresce da e soiu in casa

U cuntrariu à i porsi di i principianti in a materia di u tabacco u cultiu in casa, ùn hè micca difficiule. Hè impurtante di fà a scelta bona di u cultivare. Per i zoni più boni chì u tavulinu hè tradizionale cultivatu, quasi tutte e variità di u vegetale sò adattati, in a zona climatica tempesta, i cultivares sò ricumandati per razza "Trapezond 15", "Cigar 17" è "Bryansky 91". Per un lagnu privatu, varietà di tabacco "Trapezond 15" è "Trabzon Kubanets", chì sò riposu da 3-3.5 mesi, chì sò casi un mesi prima di l'urdinamentu di altri variità, saranu perfetta.

Cume a pustule u tabacco nantu à e piante

In quantu à ogni cultura chì esiste un tempu longu cù una tempesta caldera per crecià, hè più spicificativi di usà un mudellu di crescita di u tabacco.

U pruduzione di u tabacco per i pianti hè stata rializata à a fini di marzu - prima d'aprili. Hè pussibule suminà materiale di sillabba secca, ma l'agrotechnice sò assicurati chì e zitelli chì anu creatu crescenu megliu. Per fà quì, 4 o 5 ghjorni da sighendu, e soe trasfurmati in un mantellu sò stufi in acqua calde diluita cù varias zicchini di l'acidu tartaricu. Muvrini u ghjornu. U prucessu acchianava u periodu di furzà quasi per una settimana, influenza favurte a più vegetazione è crescita di pruduce.

Allora li sementi sò lavati è colpi nantu à una robba nuda in i parchieri (porcellana) utensili in un locu caldu. Hè da esse assicuratu chì a tela hè spessata sempre u tempu. Quandu u 3 ° à 4 ° ghjornu, i graneddi sò spegati, sò siccati è mischiati cù sana pura o humus. Sow the seeds in porcini o cassetta di lignu cù u so nutriente, cù a prufundità di segellà - 0, 5 - 0.8 cm. Dopu à stannu, u sughjettu hè acquistu di u pistellu spray.

Quandu u cresce di coghju di u tabacco, hè impurtante di observà u regnu di regnu: l'acqua deve esse gradualmente, ma à ogni ghjornu. Hè desirabili à rializà a selezzione di piantini in u palcuscenu "uccidentale", quandu 3 o 4 fogli veri. 2 volte pruducize e piantini cun fertilizzanti minerali o infuzione di pururu di pollulu . Una settimana prima di cultivà in u locu, staggione di stagione è di reducione u nùmeru di rullenti.

Disembarkazione di i pianti di u tabacco

Quandu l'altezza di a cresia alcuni circa 15 cm, è u numaru di fogli di crescita à 5 -6 (questu nùmmuru ùn manca micca i cotiedomi), i pianti pittati in pianta aperta. In questu casu, hè bisognu chì tempiu hè statu stabilitu. U sulzu prumove in anticipu, i foraghji sò fatti in questu. In ogni burghu, migrà un litru di acqua hè spresso, u pughjenu hè sappiutu da un peg, è l'arbulu hè inseritu in u verticali. U territoriu mozzu hè pressatu contr'à e radici, è a terra secca hè speduta in u top, perde chì a poca umida hè persa.

Duranti a staghjoni di u crescenu, si deve cuntenenu un regnu di solitu, riniscizzu è anzianu. L'alimentazione di tabacco hè ancu fatta cum'è un fertilizante di u pumadoru. Quandu i fiori apparissi, a inflorescenza hè spizzata. Hè necessatu puru necessariu di modu sistematicu di cuntrollu - cuntrollu di i broche laterali.