Quandu si piglia u tomate in un invernu?

U pumadoru in un invernamentu ùn hè micca un aghjustà faciule, perchè a verdura hè bella capricciosa è rifletti immediatamenti à e cundizioni sfavore. E ci sò assai di elli! In ogni casu, questu hè unu di i culturi agricultori più cumuni chì i nostri jardine sò in issi invernai. In più di a cunniscenza di rievamentu, alimentazione è pasynkovanie, hè impurtante sapiretze quandu pè caccià i pumati in l'invernamentu.

Cumu cullittà i pumati in un invernu?

In cuntrastu cù i vegetali chì crescenu in a terra aperta, i pumati di l'invernu sò ricumandati per cullettinu unziunatu unepochi. Tali frutte sò lumi, cù un culore brunu. Gràzzi à questi i pumati, chì sò quaghjera nantu à e rami è sempre allu verde, nantu à e casti riunione più veloce. Ùn vi scuntate micca, i frutti ùn spone micca, è vi faraghju u piacè è i vostri amare cù un gustu magnificu. U riunimentu finali hè di 10-15 ghjorni. Ma u cuntinuu cù frutti vi si deve esse situatu in un locu chjucu. È, nutate chì per i prugrammi di almacenamento longu si deve esse cura cù cura di i machji cù u peduncle. Grazie à questu, i pumati vi conserveranu micca solu l'elasticità, ma dinò a maiò parte di e vitamini.

Se parlemu quandu si sparghje i primi pumati in l'invernamentu, da, sicuru, questu dipende di l'u tempu di piantà i pianti è a varietà di u verdura. Cù u rispettu di e tecniche agriculi propii, a prima racolta in l'urtulanu hè mistu di prima di ghjugnu.

Ch'ella sguassà i prugne verde in un invernu?

A diferencia de tomates na terra aperta, induve i frutti estenu oghji di coltu di a mità di aostu, u verdura pò esse mantene in l'invernamentu finu à a fini di settembre, secondu a regione induve vive. Hè necessariu per esse guidata da un enfasi fresca. In quantu a temperatura di u quali u pumadoru sò sbulicati in l'invernamentu, questu hè + 8 + 10 ° C. Finu à una tempura più chjuca, i frutti ùn deve esse manteni, ancu si sò verdi.

Inutili, nantu à i letti puderanu sviluppà testa tardi . Epparite chì serebbe sferitu senza un pruduttu, dopu chì tutti i pumati turnaranu nìuru è a putenza. Puderanu a frutta fresca in un quartu caldu, induve u regnu di temperatura si mantene + 12 + 16⁰є, è induve l'umidità relative à u 80%. Ricumandemu di scunfinisce a racolta per esse di malattendu da testa tardi. A malatia hè manifestata da l'apparizione di caschi marroni-negra. A strada, i frutti cuprighjenu avè bisballatu. Se sti cundizioni sò scritte, i pumati verdi ricugghini in l'invernu saranu vini e riunizati dopu à un mesi è mezzo. In l'eventu chì vulete accelerà a maturazione di u pumadoru, pusendu in una stanza induve hè più calda, per esempiu, + 20 + 25 ° C.