Caloru cuntenutu di vodka

U vodka hè unu di i stiglii alcoolichi più famusi in u mondu. A menudo un scontu festivu ùn pò fà senza un vetru, duie di questu beura. Ma quarchi ùn si ferma micca quì.

Ancu i figlioli sapanu da i periculi di vodka è l'alcoholismu. Parlaremu di u cuntenutu di calori di sta bè, è se l'usu eccessivu di vodka pò influenzallu a figura.

Calorie in vodka

Avemu usatu per u fattu chì u cuntenutu calanicu di un pruduttu hè direttamentu ligatu cù u so valor nutrizionale. Per a custruisce a so dieta, a ghjente hà cunsideratu u numeru di calori per ottene u risultatu urientatu - per pèrdite pisu.

Ma chì tipu di nutrimentu pò esse in vodka? Dopu tuttu, quanti ùn anu micca bè, ma ùn si sentenu micca senti. A cumpusizioni di vodka ùn hè micca fatta è proteini, è carbuidrati sò minimu. Cumu in carbuidrati ùn hè micca difficiule di capiscenu i carattichi. Vodka cunsistenti di l'acqua è l'alcohol etil. E a basa di a produzzione di l'alcoolmentu sò l'alimenti d'altru carbuidrati: u triple è u zuccheru.

U fattu hè chì u cuntenutu di caloria hè a quantità di energia chì hè alliberata quandu u pruduttu hè tratatu in u corpu.

U cuntenutu calori di vodka hè abbastanza altu. Ma i nutizionisti dì chì per u corpu per esse capace per esse sti calori, deve passate 5 volte più per u trattamentu. Hè per quessa chì spessu cum'è un aperitivu hè invitatu per vìviri un vetchju di vodka - per l'appetite.

Ci hè chì u dannu di u vodka per una figura ùn hè micca in u so valore caluricu, ma chì u so usu hè accumpagnatu da un sputusu abbastante.

Caloru cuntenutu di vodka

Un vetru di vodka cuntene circa 110-115 kcal. Ie. U cuntenutu calori di vodka per 100 g hè un mezanu di 225 kcal. Ùn hè micca menu faciule per calcule quantu calori in una buttiglia di vodka - 1125 kcal. In ogni casu, per ottene qualchì caloria di vodka, avete bisognu à tastà bastanza, chì guverta di una ingrossu forti d'alcohol.

À i beneficii di vodka

L'alcoholizzamentu è u so impurtativu negativu annantu à u corpu umanu hè cunnisciutu assai. Ma vodka hà ancu pruprietà ùtule. True, solu s'ellu hè stata pigliata in dosi petiti o fora. Dopu tuttu, ancu i medichi antichi è filosofi ritenenu chì un velu pò esse un medicinu, se appiicatu bè.

L'utilizzu di u vintu di vodka prima di pranzu pò fà nurmalizà a pressione di sangue in i malati ipotensi. O stimulà u travagliu di u viaghju gastrointestinali, accelera è miglieghja u metabolismu . Inoltre, u vodka hà un efectu antimicrobiale. 50-100 grammi di vodka per ghjornu hè cunsigliatu per i persone cù malatie cardiovascular, in questu casu ci hè un excelente efectu vasodilatanti.

Dopu avutu un bicchju di vodka, pudete avè altri punti punti pożittivi: a rimolba di una situazione stressanti, a migliione di i prucessi mentali, u aumentu vuluntariu è a putenza.

Ma ùn cunnuccerà chì, cù un incrementu in a dosia, tutti l'effetti pusitivi ùn anu crescenu, ma solu dà liberu à negativu.

Spessu, a vodka diventa a basa per diversi tintura. In questu casu, riceve i qualità medicinali, per esempiu, in cumbinazioni cù un pioni o madreperta - un effettu calmanti, cù calabru - antisepticu.

Ci sò solu spongi di tabella chì dà u vodka un sabore spéciale. Peppermint, frascarli di muntagna, melore, zucchero, pepite - ùn hè micca una lista completa di i prudutti chì ponu utilizate pè i tisori di culore.

In questu casu, di sicuru, u cuntenutu di caloria di u vodka aumenta.