Hemlock - appricazzioni

L'Hemlock hè una pianta medica, chì, in vista di i so sustanzi spertevuli, hè adupratu cun curazione extrema. In ogni modu, u so effettu terapicu prubabile facilita à facilità à u cursu di numerosi patologii severi, cusì compite cù u cunsigliu di medicini chimichi. Demu cunzignate in detallu chì si prisenta l'usura di cece di ciuci.

Adupratu di tintura bianca

Alcohol tincture Hemlock is the drug most popular and effective based in questa pianta. Bastamente, hè utilizatu internamente, mentre chì observe una dosa rigulari. Frà e prugetti utili di questa ferramenta sò i seguenti:

Sta pianta hè spargiuta assai in u trattamentu di u cancer. Hè ricumandemu per l'utilizazione in cancelli di u sistema respiratorju, in u fianu, rinosi, glandula mamariella. L'usu di cuttura in tincture in u cancer parmetti li permette di cresce in i prucessi di u corpu di u rigezione di e ciloghji maligni, è ancu per eliminà u dulore. Diversi schemi di l'amministrazione di droga, secondu a lucazione di u tumore, u stadiu di a malatia è u statu generale di u corpu, sò stati sviluppati. Tutte e tecniche mischjianu a regula, chì furnisce un aumentu graduali in a dosa di tintura, è à a fine di u trattamentu - una diminuzione graduali in questu.

Inoltre, sta pianta hè effutiva in i patologii cun acculdu di cunvulsioni o spasm di l'organi internu, cù parechji sindromi di u sintimu, e malatie di i sistemi di u digestivu è genitourinarii. Permette à ottene u risultati pusitivi cù i ciuperu cù e malatie da i nervi, i patologii infucitatorii di l'organi di vista è a sèntelu, per stimulà a furmazione di sangue è sviluppà a difesa immune di u corpu.

L'usu di l'ovinimentu è l'oliu da zucca

A pianta hè ancu utilizata com'è agente esternu, per a quale hè utilizzatu per l'oliu medicamentu è l'inguomba. L'usu di sti drogu ùn hà guasi micca cuntrazziunamentu, in cuntrastu cù e restrizioni di a recepzione interna di cicculata. U pomatura è l'oliu quandu anu aplicatu à e duminii prublemi sò l'effettu:

Questi fondi sò in a so patologie: