Signure di ureaplasmose in nisa

A flora vaginal di e donne hè abitata da diverse microorganismi, inclusi opportunisticu è, in particular, ureaplasma. Tali microbri vanu in u corpu per a vita, è u so trasportu à u stessu tempu, pò sentenu perfettamenti sane. Inoltre, pigliate un cursu di antibiròsti, droghei hormonal, stress severu è ridette reduzzione di l'immunità per altru una altra raggiuni, pò accade un incrementu in i patogeni opportunistichi, chì ponenu incontestabili è ancu cunsiquenzi periculosi.

Parlendu di ureaplasmose, avemu un prucessu infieraturu in u sistema urogenitalu, chì un annu in u numaru di ureaplasmas hè stata detta in i risultati di e teste, è micca nisun pessenu di infezzjoni. Sta malatìa hè un modu di trasmissione principarmenti sessuale, cumpresu in u sessu anal è orale; pò ancu esse passatu à u zitellu da a mamma infectata durante u partitu.

I sintomi di ureaplasmichi

Spessu, anchi si ci hè infjammazione, ùn anu micca signalatu di ureaplasmosi in donna per un pezzu di tempu. È ancu, 2-4 settimani dopu l'infizzioni, sò generalmente sintomi cumuni chì sò caracteristichi di tutte l'infezioni sessuale:

Tutte e persone chì viranu sessualmente, ci vole à piglià una prova annuali per ureaplasma è d'autri infizzioni di trasmissione sessuale (infezioni transmititi di veru ). Ancu in l'absenza di sintomi d'ureaplasmii in e donne, u trattamentu di sta infizzione dopu avè ricivutu pruvii poittivi si deve piuvà cumenzu in seguitu, particularmente durante a gravidanza. Quandu infectate à traversu u canali di nascita di una mamma infectata, i sintomi di ureaplasmose in i zitelli nascuti seranu saldutu, possibbilmente solu a presenza di screpiscenzi scantone da a uretra o a vagina.