Fertilizanti i pumati cun u levitu

Parechji ghjuridichi è agricultori di camioni ùn sò pocu fà un'anzianu à vede à a cultura biulogica, chì pruvate micca di utilizà chimichi in cultivà diversi culti. Dopu tuttu, tutti issi prudutti vintu chì sò cuntenuti in a nutrimenti di pianta, anche si aumentanu u crescenu in una grande parte, ma à a fine, ci cundannonu nantu à a listessa tavula. Ma pudete alimentate a vostra casa cù prudutti naturali è purciddi da u to giardinu.

Una di l'alternattivi à l'utilizazione di stimulanti crescente di crescente per parechji cultalli in giardini sò un lettuctu ordinariu. Nurmanni avianu sapi quantu manicurà è fertilice i pumati cun u levitu. Perchè u pumadoru? Sì, perchè sò u megliu risposta per un addittivu à a so "dieta". Ancu sti prudutti, cum'è pumini è patate, u levitu hè ancu "à gustà".

Fertilizate i prugne prugne

U sbagliu cunsigliu di rigiunamentu di u prugramma di levitu. Allora i pianti sò sturcini, u zucchero hè putenti, è e foglie sò pulposi. Se l'acquessi di u pumadoru cù a sughjura di levadurà si faci nantu à e piantini, hè cunsigliata di fà a seconda alimentación à u ghjugnu. Siccomu tratti ùn sò spessu fatti più di dui per stagione.

Sì dite à chì pudete alimentà i pumati cun u levitu, verificate stu metudu in parechji arbusti in sta sta temporada è compara risultati. E certamenti anu da voi, perchè una tale pianta, grazia à un sistema radicali più sviluppatu, hè resistente à i malatii è dà un rendimentu maiori, in cunfrontu cù un arbulu inserbitatu.

A causa di u fattu chì i microrganismi viventi arrivanu à e razzii duranti a rega una solu suluzione, chì riagisce immediatamente cù l'elementi chimichi di u locu, i radichi sò saturati da l'ossigenu. U sistema radicali accumenza à sviluppà rapidamente, è cù a so superficia tutta a superficia di a pianta. Ùn hè maravigghiusu chì un dici chì "cresce à e pace", perchè hè ancu applicatu à l'agricultura, quandu u furmagliu di furnutu per fà una bona vendita.

Tecnulugia di fertilizazione cù u levitu

Per fà riparà u tomate cù u levitu, hè necessariu di preparà una suluzione di travagliu. Ci hè parechje ricette per questu, è tutti sò diversi - qualchì omu prepares una solu cun u zuccheru, qualchissia insiste finu à a fermenta, è qualchissia aghjunghjenu una grassu è u fianzu di u pullu à u cuntinuu cù una infuzzioni di levadurosa. Tuttu sti mètudi anu u drittu di esse, e ogni camionatru sceglie unu chì li piaci più, rinviò a so scelta cù a so pròpia experience.

Qualcuno chì era, ma tradizione solu a suluzione senza additivu hè preparatu nantu à 1 kg di levitu per 5 litri d'acqua. U levitu per un tomate sò da esse in briquettes. Serà più prezzu ca in forma granulare. L'acqua deve esse purtata à un statu calde per attivà i microorganismes viventi, di quale si compone u levitu. Prima di vultà i pumati cun u levitu, u territoriu ci vole ancu calà, è per quessa, tali prucessi si deve esse realizatu da a fine di maghju.

A risposta di preparazione prublemi deve esse guardata da 24 ore, dopu chì u pianu di a suluzione hè dilujatu cù ten litri di acqua calde. A fine, aghjunteciamu deci debuttuli di suluzione per u top dressing of tomatoes. Questu ammontu hè abbastanza per l'acqua vintu arbusti di pumati. Sutta ogni alle brame sopra half litre di solu suluzione. Hè desirabili chì u sughjettu hè pocu umdu è micca seccu o umanu.

U risultatu di l'alimentazione sarà visibile in trè ghjorni. I foglie sò stati sbattuli, brillanti è sani in l'aspettu. A pianta cumencia à aghjunghje forza è fà cumercià a massima verde, è prestu i frutti.