Cumu cultivà una rosula da i chjudi di a China?

Canteraghju chjara da i rosteri hè pussibule, ancu s'ellu ùn hè micca un criaturu avivanu, è una floristeria amateur. Ma avete bisognu à preparalli per una cura longu è dilicatu.

Vogliu nutitu prima chì u cultivo di rosati da e cummerciu da a Cina, compru ind'è i veri senza verificatu, in a maiò parte di i cundini ùn sia micca guidatu à qualcosa bè: in u melò, cresce un rosso di rosi. À l'aghju - ùn hà micca rosati, ma i pianti di tipu incomprensibile è urìggini.

E quelli chì cresce chì e rosolati da e cummerciu di a China anu seranu culurite, blu, negra o verde, disappuntu da a grande disidenza, chì in a natura ùn ci sò micca sti prudutti, è ùn si pò micca esse creati ancu quandu u cruciamentu è altri esperimenti di u genu. Allora e dumande nantu à cumu ghjunghje in ghjunghje l'alti di rosi da a Cina per vede sti fiori incredibili ùn simu micca sensu.

Ma se vi valutà apprezzà u vostru chjubendu è cumanda per a fugliale di i proveatori, mentre vulete cultivà rosè rosse, rosa, biancu, amardu o tè, pudete riesce, solu tenite sapè cumu cultivà una rosula da e maniche da a Cina, l'Olanda o altre paese .

Cumu si prisenta i rosoli di a China?

Prima hè bisognu di preparalli a pusterità. Hanu bisognu di un sustratu di tessuti o di servitori di cuttuni, chì serve pè mantene a mozza. Avemu travagliatu u sustratu cù iperòxenu di l'idrosanite è mette e sementi. Cumprenemu da quà nantu à u listessu capa di sustrato.

Pigliate tuttu in un saccu di plastica o un saccu di plastica è mette in a frigorifia nantu à u largu pianu. A tenceli quà da 2 mesi, perghjuntò ariavute è inspecciona e sementi. Sè necessariu, avemu ancu l'ùmeci u sustratu.

Quandu i pompi si mmulinu, i tocca à i pruponimenti di pinnuluni o di pezzi . Observe u regnu di temperatura (+ 18-20ºє), u livellu di illuminazione (micca menu di 10 ori per ghjornu). L'acquadiere deve esse moderatu. I primi corne bisogni deve esse tagliatu per assicurà un bonu sviluppu di u sistema radicali.

I vegetali stirminiu pò esse pianificatu in a terra aperta in maghju, in anticipu fossi pesti o trinchese cù terra furiosa è fertili.